Lieve meiden, Zondag 22 juni heb ik een miskraam gehad aan hand van pillen die ik moest nemen ven zkh omdat vruchtje niet goed was. Ik was 6.2 week en heb vruchtje dus die zondag verloren. Op advies van een vriendin zou ik weer even een maandje aan de pil gaan ivm mn cyclus weer beetje op gang te brengen. Ik heb gelijk die zondag de 1e pil genomen t/m woensdag dus in totaal 4 pillen. Ik voelde me er zo slecht bij vandaar dat ik per direct gestopt ben. Sinds vandaag ben ik eindelijk gestopt met bloeden maar vanmorgen zw.test gedaan maar die is nog steeds knal positief dus zit nog vol met HCG. Vanmorgen even bij mijn HA geweest maar die zegt nu doordat ik de 1e 4 dagen van mn miskraam de pil (mycrogynon 30) hebt geslikt ik wss geen eisprong meer krijg omdat die 4 pilletjes het wss gelijk onderdrukken? Is dit ook zo want naar mijn idee begint je lichaam pas weer met eitjes rijpen, eisprong etc etc als grootste gedeelte van je HCG uit je lichaam is toch?
Allereerst sterkte met je miskraam...Erg voor je ...Vreemd advies van je vriendin...Ik zou zowiezo even helemaal niks slikken en je lichaam eventjes bij laten komen van je miskraam. Hcg zit volgens mij nog wel een tijdje in je lichaam, maar daar heb ik niet zo veel verstand van. Sterkte verder.
Je lichaam zal eerst moeten herstellen van je miskraam inderdaad. Ik weet niet hoeveel invloed 4 pillen kunnen hebben op je cyclus (wel vreemd advies van je vriendin overigens) maar zou kunnen dat je deze maand geen eisprong krijgt. Bedoelde je HA dat? Sterkte met je miskraam
Ja dat bedoelde mn HA idd dat er wss deze maand geen eisprong komt ivm volgens hem de eitjes gelijk gaan rijpen na verlies van vruchtje en doordat ik 4 pillen heb geslikt heb ik dat dus onderdrukt.. Lijkt mij zo stuk dat je na 4 pilletjes al gelijk de boel platlegt + dat je lichaam gelijk na miskraam per direct eitjes gaat rijpen dacht eerst ontzwangeren etc etc dan pas eitjes rijpen??
Ja ik dacht zelf eigenlijk ook dat je lichaam eerst even moet herstellen. Maar aan de andere kant, een kennis van mij had ook een miskraam bij 5 weken dacht ik en zij was ook vrij vlot weer zwanger.