Oopsie... Mn pc gaf steeds de melding dat er te weinig geheugen was ofzo, dus ik moets een paar dingen verwijderen.. Ik dacht slim te zijn, en de dingen te verwijderen die me niks zeggen.. Hihi.. jullie raden het al.. Ben iets te fanatiek geweest. Telkens als ik mn pc opstart krijg ik de melding: "misssing audiodriver, disable audio hot key. Please install audio driver" Kan nu dus geen geluid meer uit mn pc krijgen Iemand enig hoe ik dat weer terug krijg?
kijken of je de cdrom ervan nog hebt en dan opnieuw installeren. Anders even googlen videokaart en merk, type e.d. van je computer. Kun jet ook vaak zo downloaden succes
dat heet toch systeemherstel? Dan zet je hem een dag terug, dan heb je alles weer terug. Dan wel weer even opnieuw alles verwijderen
Bedankt voor de reacties. Een dag terugzetten heeft geen zin, want heb hem een paar dagen geleden opgeschoond.. Zal es even zoeken of ik de cdrom nog heb....
En waar vind ik die systeemherstel? (hoop dat het niet langer dan een week geleden is dat ik het verwijderd heb...) In mn laptop past geen cdrom, dus dat is al geen optie...
zucht. Heb het geprobeert.. Hij stond inderdaad bij vorige maand bij dat systeemherstel. Dus ik wou het herstellen... zegt ie halverwege dat er niet genoeg ruimte op mn pc is om het te herstellen.. Dus ik mn halve pc weer leeggegooid, pc opnieuw opgestart.... maar nu staat ie er niet meer! Bij systeemherstel kan ik niet eens meer terug naar vorige maand, en zonet kon het nog wel.. Nog andere tips? Wil zo graag weer geluid
Kan je illigaal downloaden? zo ja dan kan je het beste driverscanner downloaden Anders moet je me maar toevoegen op msn, dan stuur ik je het programmatje.. maar dan moet je ff pb-e