hallo dames, Ik heb drie testen uitgevoerd: Kruidvat van 4,99 euro negatief, Sensitest gaf als je heel goed kijkt/turen een heel vage streepje. Maar die andere test van kruidvat, 7 euro met paars dopje, gaf binnen gestelde tijd een dunne verticale streepje door de horizontale streep waardoor het een plusje werd. Dunne verticale streepje is meer een pennestreepje maar je kan het wel zien. Drie testen waren dus: 2 van kruidvat 4,99 en 7 euro en sensitest. Ben ik nou zwanger of is die pennestreepje een indrooglijntje? Ik heb het gisteren getest op mijn NOD. Vandaag zou ik 1 dag overtijd zijn. Alvast bedankt. Marial
Ik denk dat hij vals positief is hoor. Die strepen op dit + moeten even breed zijn om positief te zijn.... Deze testen geven vaker een valspositieve uitslag. Ik hoop dat je snel beter nieuws krijgt!
staat ook in de bijsluiter.. verticale streep moet even breed zijn.. tenminste bij de Clear Blue testen met een + staat dat er wel bij.. ze komen uit dezelfde fabriek, dus die van kruidvat zijn neit anders..een pennestreep zegt dus niet positief...als je twijfelt kun je het beste over een dag of 2 nog een keer testen...
Ik denk dat jullie gelijk hebben. Had zonet nog een test gedaan die van kv 7 euro, nu was er geen pennestreepje te zien alleen dat horzontale streep. Ik denk dat ik over paar dagen nog een keer test tenzij ongie zich laat zien. Het is me wat met die testen 8)
Een pennestreepje moet je als negatief beschouwen. De lijn moet even breed zijn als de andere lijn, hij mag wel lichter van kleur zijn.