Hallo, Ik ben aan de pil, maar heb nu wat last van "kwaaltjes". Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en van denken? Mijn buik borrelt steeds en had een paar dagen last van steken, links en rechts, in mijn buik (eierstokken?) nu zakt die pijn meer naar beneden, echt net wat onder de navel. Mijn linkerborst is, vooral tegen de avond, vaak gevoelig (steken, gevoelig, jeuk), soms lijkt het of er wat meer bultjes om mijn tepel zit, maar soms lijkt het weer gewoon. rechts begint soms ook gevoelig te worden. Heb ook steeds een gevoel alsof ik moet boeren, dan komt alles omhoog, hoef niet over te geven. Mijn ogen zijn erg branderig en ben ook erg moe. Maar dat kan ook komen door het werk, daar heb ik het vrij druk deze periode. Eten gaat best, al heb ik er s avonds soms moeite mee. s ochtends ben ik niet misselijk. weet niet echt wat ik er mee moet. wegens bepaalde omstandigheden kan ik vrijdag pas naar de dokter toe of een test doen. maar ondertussen maak ik mezelf gek... zou ik zwanger kunnen zijn of hou ik mezelf voor de gek?
het is moeilijk te zeggen of je zwanger bent. Je lichaam kan je natuurlijk ook flink voor de gek houden. Maar waarom doe je geen test?
kan/wil dat pas vrijdag doen. dan ben ik weer thuis. zit nu op een eiland en wil hier geen test halen. je krijgt hier heel snel praatjes enz en doe het liever ook samen met mijn vriend.. wat ik nog al raar vind is dat met mijn borst. had het ook al eerder geplaatst hier,omdat ik het vooral in 1 borst heb en niet in 2 wat je allemaal leest. ben vandaag ook bijna flauw gevallen voor de klas. snap helemaal niks meer van mezelf....
ja kan me voorstellen dat je liever niet op een eiland een test gaat halen. Iedereen kent elkaar! Ik denk helaas dat er dan niks anders op zit dan wachten. Toen ik zwanger werd had ik hele gevoelige tepels, al vanaf de eisprong. Nu zijn ze nog steeds super gevoelig. Misschien heb je te weinig gegeten vandaag? Of oververmoeid?
heb heel goed geslapen en gewoon gegeten. Mijn tepels zelf zijn niet eens super gevoelig, wel mijn borst zelf is vooral gevoelig, kan soms ineens heel warm worden en mijn borst knalt soms bijna uit elkaar, zo voelt het. maar als ik hem aanraak valt het wel mee met het uitelkaar spatten.. en dat is dus vooral aan 1 kant. zou het stiekem wel leuk vinden als het wel zo is, dus misschien houdt mijn lichaam me ook wel voor de gek. dat lijkt me wel raar... heb ook wat meer afscheiding en lijkt me niet dat je lichaam je daar ook mee voor de gek houdt... maar goed je weet het maar nooit... ben al druk aan het surfen,maar kan niks vinden
gebruiken jullie voorbehoedsmiddelen? Je kan je echt heel erg vergissen hoor in je lichaam. Ik heb zelf al een aantal keren gedacht dat ik echt zwanger zou zijn. Maar helaas werd ik elke keer ongi. Maar misschien ben je wel zwanger hoor! Hou je ons wel op de hoogte?
ik zit aan de pil. ben nu aan het doorslikken en zit nu daarvan in de 2e week.. ik zal vrijdag meteen als ik thuis ben een test halen, gelukkig hoef je niet perse s ochtends te testen, dan kan ik het meteen doen.. dank je wel! hou je zeker op de hoogte!
hoe lang zou je nu zwanger zijn dan denk je? want als je nog heel pril bent dan kunnen sommige testen daar niet op reageren. Ik wil je wel alvast veel succes wensen!
moeilijk te zeggn is nu 1,5 tot 2 weken dat ik me zo voel. denk dat ik dan zo 3 a 4 weken zwanger ben. maar ik slik nu dus nog de pil.hoop dat dat niks uitmaakt voor een test.ik heb nl gehoord dat als ik nu een stopweek heb en dan wel bloedingen heb, dat ook niks zegt, omdat je dan niet "echt" ongesteld bent... moeilijk hoor...