Help ik ben 15 en misschien zwanger!

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door avante, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avante

avante Nieuw lid

27 nov 2007
    3
    0
    0
    Hoi..
    Ik ben pas 15 jaar en hebs sinds een half jaar een vriendje. We gingen al vrij vaak met elkaar naar bed. Ik slik de pil.
    Alleen nu vrees ik dat er de laatste keer iets fout is gegaan..
    Ik was 6 dagen ongesteld. Ik stopte op vrijdag. Aangezien ik dat weekeind bij mijn vader was ben ik helemaal een nieuwe strip vergeten mee te nemen. Zondag avond kon ik pas weer beginnen met slikken.
    Ik slikte sinds dien elke dag weer normaal.
    Die zelfde donderdag daarna ben ik met mijn vriendje naar bed geweest.
    Met condoom! Deze is helaas gescheurd. We waren heel bang!
    Nu zit ik helemaal in de stress want ik zit al 3 dagen thuis met klachten zoals heel veel hoofdpijn, misselijk, moe en een maag die helemaal overstuur is.

Is de kans nou heeel groot dat ik zwanger ben?
    Zoja, wat moet ik doen.

Kusx, help ik ben desperred!

PS. Ja ik ga een zwangerschapstest doen, maar dat kan pas over een tijdje.

2. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    het zou kunnen maar het kan ook gwn in je hoofd zitten... het gedacht zwanger te zijn en drm vanalles voelen...

Zoals je al zij het enigste dat uitsluitels kan brengen is een test doen...

Hoelang en en het is je NOD? (niet ongestelde dag).

Ik begrijp helemaal in welke situatie je zit en als je wil praten ofzo stuur met een pb 'tje je mailadres door voor msn ofzo...

Ben namelijk ook 15 en zwanger...

XX.

3. Niet meer actief

ik zou even afwachten en een testje doen maar als je de pil slikt en een condoom gebruikt zit t vaak wel goed

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja, je zou zwanger kunnen zijn. Normaal gesproken zou de eisprong zijn ong. 2 weken na het begin van je menstruatie. (naar mijn weten tenminste) dus zoals je het schrijft, heb je wel gemeenschap gehad rond je vruchtbare periode. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je helemaal niet zwanger bent en gewoon een griepje ofzo aan het onwikkelen bent? Ik zou nog even afwachten en binnenkort een testje doen, evt bij de huisarts (ja, weet het makkelijker gezecht dan gedaan) Succes, groetjes bolbuikje.

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meid,

Ik zie dat je je vraag ook hebt gesteld onder "Eerste symptomen". Daarom doe ik deze dicht.

Succes,
    Josien

Deel Deze Pagina