Pfff dat wachten

Discussion in 'Miskraam' started by treintje1, Sep 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

Dec 10, 2007
    1,362
    0
    0
    Alkmaar
    Na 3 miskramen en een gezonde dochter ben ik nu weer 7 weken zwanger.

Alles ging goed tot afgelopen dinsdag, weer bloedverlies. Na al die ellende slaat de angst je direct om het hart.

Gelukkig mocht ik gisteren voor een inwendige echo. Er is een kloppend hartje!!! Het vruchtje is alleen wel 5 dagen kleiner dan ik uitgerekend heb.

Het bloedverlies is er nog steeds.

VK en echoscopiste zeggen dat het er heel gunstig uitziet, maar met alle ellende in het achterhoofd kan ik me niet gerustgesteld voelen.

1 oktober mag ik weer voor een echo, dat wachten duurt zooo lang.

Ik heb vertrouwen dat we ooit nog weer een kindje mogen krijgen, maar of het deze is? We zullen het moeten afwachten. Hou je vast kleintje.

Groetjes v Treintje

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje meid
    balen zeg dat je bloedverlies hebt
    ik kan me je angst heel goed voorstellen!
    wel fijn dat de echo goed was
    hopelijk blijft het goed gaan
    sterkte met wachten tot 1 oktober!

3. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hey treintje,

Balen dat bloedverlies. Ik heb het zelf ook gehad rond die tijd. Ik was zo verschrikkelijk bang dat het fout zou gaan. Ook al was deze zwangerschap totaal niet gepland, is de kleine wel hartstikke welkom. Ik moest ook nog 3/4 weken wachten tot de volgende echo. Ik snap ook wel waarom, mocht het vruchtje niet sterk genoeg zijn, kun je dat na een week nog niet zien. Ik vond het echt verschrikkelijk dat wachten.

Met 9 weken en 6 dagen hebben we de 2e echo gehad. Toen ik ons kleintje zag, lag ik echt als een klein kind te janken. Ik was zo verschrikkelijk blij dat alles goed is gegaan. Ze konden zien waar het bloedverlies vandaan kwam. Dit zat niet in de buurt van het kindje, en ik kon er dan ook op rekenen dat het een gesprongen bloedvaatje is geweest. Wel konden ze een stolseltje zien zitten. Dit zou er nog uit kunnen komen.

Eenmaal 13 weken zwanger kreeg ik op vakantie weer last van bloedverlies. Balen, balen en nog eens balen. Wat als het nu nog fout zou gaan? Ik moest er niet aan denken. Ook heb ik toen het stolseltje verloren, en daarna is het bloeden vrijwel gestopt. Toch wel een beetje onzeker was ik hierover. Dinsdag mag ik weer naar de verloskundige toe. Maar ben er van overtuigd dat het goed zit met de kleine. Heb een angelsound te leen gekregen van een collega van me, en het hartje klopte als een tierelier. Dit zorgt er toch wel voor dat ik nu weet dat de uk het goed maakt daarbinnen.

Bloedverlies hoeft dus niet meteen het slechtste te betekenen. Ik snap dat je na 3 miskramen erg onzeker bent, dat zou ik ook zijn. Maar als de verloskundige zegt dat het er allemaal gunstig uitziet, vertrouw er maar op dat dat zo is. Ze hebben er tenslotte voor geleerd:).

Houd hoop meid, ik duim voor je mee dat je 1 oktober een mooie echo hebt.

Liefs Belliebel.

4. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

Dec 10, 2007
    1,362
    0
    0
    Alkmaar
    Dank jullie wel meiden.

Altijd fijn een beetje steun

Xxx v Treintje

Share This Page