help, ik ben bang....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mizz Bunny, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Eergisteren heb ik een kvtest gedaan en daar was een 2de streepje op te zien. Vandaag opnieuw getest, echter met andere testen want vl had ze niet bij de kv gehaald. Hierop is een 2de streepje te zien die lichter is dan bij de kv. Verder vanochtend licht roze slijmverlies gehad na doen van grote boodschap. Mijn nod is ergens deze week geweest tussen de 12de en 15de dec. Heb geen idee wat ik moet denken nu en voel me zo onzeker. Hoort dat rozeverlies er gewoon bij of wordt ik straks alsnog ongi.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het kan inderdaad zijn dat er een bloedvaten gesprongen is..het blijft afwachten dus.
    Heb je Mss een foto van de testen?

3. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Bovenste test is kv van 12 dec en onderste 2 zijn van vanmorgen.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    De middelste is inderdaad een stuk lichter.
    Maar de kruidvat en de cb met indicator zijn een stuk gevoeliger en geven eerder positief!
    Hou even het bloed/slijmverlies in de gaten,zolang het niet veel en helder bloed wordt dat niet gepaard gaat met krampen hoef je je voor nu geen zorgen te maken.
    Vervelend die onzekerheid he!
    Succes!!

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik zou me geen zorgen maken meis. De woorden op de cb zijn duidelijke taal. Gefeliciteerd.

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik zou me nog geen zorgen maken, Inderdaad een beetje bruinverlies kan geen kwaad, zolang het niet helder rood bloed is... Ik heb die testen ook gehad en toen kruidvat knalde moest ik het bij die ook ver zoeken.. Succes en gefeliciteerd :)

7. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Bedankt meiden,
    Heb geen krampen en is maar heel lichroze slijm, maar het maakt me gewoon onzeker. Is de eerste keer dat ik ook maar iets van een 2de streepje heb en dan dat rozeverlies tja vind het gewoon een beetje eng worden dan.

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Is logisch hoor meid! Blijft de onzekerheid, bel dan even je vk.. Misschien kun je eerder een echo regelen.. Of bij de arts bloed prikken voor t hcg.. Alles waardoor jij je zekerder voelt :)

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Volgens mij is de middelste een DA-test en die hebben meer HCG nodig.

Toen ik destijds bij de zwangerschap van Aiden testte, heb ik ook een CB Digitaal, DA-test en KV-test gebruikt.
    De KV-test heb ik 3 dagen voor NOD gedaan. Was goed positief.
    De CB Digitaal op NOD-dag. Gaf 2-3 weken zwanger aan.
    De DA-test tegelijk met de CB Digitaal gedaan....duurde wel even voordat er twee streepjes verschenen (wij hadden de schrik in onze keel!). Eerst was het teststreepje ook nog vrij licht. Later droogde het iets donkerder op. Maar we waren blij dat we de CB Digitaal hadden gedaan!

Kortom:
    Vergeet de DA-test even en kijk alleen maar naar die CB test. Morgen anders nog even een KV-test doen. Duim voor je dat die donkerder is dan de KV-test van een paar dagen geleden!

Vooralsnog ga ik er van uit dat alles gewoon goed zit bij je, al kan ik me je schrik goed voorstellen.

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik zou nog niet bloed gaan prikken want je weet je nod niet precies en die kon dus ook vandaag zijn. andere testen zijn vaker lichter zo vroeg en dat roze slijm kan heel goed komen door een.gesprongen bloedvaatje door het druk zetten op de wc zijn gebeurd.
    Even afwachten meid hoe het straks is je hebt geen krampen dus ik zeg; gefeliciteerd je bent zwanger!

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik had met zo'n middelste ook nog geen streep toen de kv al positief was.. Schrok ik ook ff van, maar er ligt nu toch echt een baby door de kamer heen te rollen :) ik had bij afvegen ook regelmatig bloed, mijn schaamlippen waren zo goed doorbloed dat ik bij wat harder wc papier sneetjes erin kreeg.. Over de aambeien nog te zwijgen..

Maar je kunt idd alleen maar afwachten, succes daarmee!

12. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Gefeliciteerd hoor!

13. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Heb de huisarts gebeld om door te geven dat ik een positieve test had en direct gezegd dat ik wat last van roze slijm had.
    Deze heeft gevraagd of ik meteen langs wilde komen dan kon hij kijken of het er allemaal goed uitziet.

Hij vertelde:
    1. gefeliciteerd je bent zwanger.
    2. het kan nog alle kanten op want het is pril
    3. bij het inwendig onderzoek zag hij dat er bloed uit mijn baarmoedermond komt en dit kan betekenen dat ik een vmk ga krijgen.
    4. Ik geen krampen en/of pijn heb wat op zich dan weer een goed teken is.
    5. ik nu alleen kan afwachten en moet bellen als het bloeden doorzet want dat houdt een vmk in....

Dus kan helemaal niet blij zijn nu....

14. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ik wist niet dat huisartsen dat deden joh..

Ik ga duimen voor je dat het toch goed zit, knuff!

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Wat heb jij een goede huisarts dan zeg!

Ik duim me ook suf voor je!!

16. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    dat ik zwanger was zij hij naar aanleiding van mijn testen die ik had meegenomen en verder ken ik mijn huisarts ook van het werk dus dat is weer een voordeel.

Verder mag ik over 2 maanden terug komen, mocht het fout gaan en het dan nog niet raak zijn. Dan gaat ie een kansberekening doen en stuurt hij mij eventueel door naar de gyn..

17. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Jee, wat een onzekerheid zeg.
    Ik ga heel hard voor je duimen!!

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Wat heb jij een fijne ha zeg dat je meteen mag komen. De meesten zeggen gewoon door de tel. wacht maar af. Uiteindelijk is dit ook het enige wat je kan doen, maar dit is wel een prettige manier. Ik duim dat het bloeden stopt!

19. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Wat een fijne HA heb jij :)

Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed blijft gaan!!!

20. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik ga heel hard voor je duimen meis. Die onzekerheid is killing. Sterkte

Deel Deze Pagina