Hey allemaal. Hier superverdrietig, gisteravond begonnen de buikkrampen en vanacht ben ik begonnen te bloeden. Ben bang dat dit het einde is van ons wondertje.... zo blij als we gisteren waren met de positieve cb 1-2 weken zo verdrietig zijn we nu....
OOhw lieve meid, wat erg! heel veel sterkte vreselijk! Kan je niet de ha post bellen? mischien kunnen zij een echo maken. Ik ken mensen die echt tot hun 5e maand vloeiden niet veel maar wel bij elke beweging bloed.. Het hoeft bij jullie nog niet het einde te betekenen.
HIer alles nu weer wat rustiger. Denk dat het echt over is, al mijn zwangerschapsverschijnselen zijn weg en voel me ook niet meer zwanger. Ik kan vanmiddag mijn huisarts terugbellen over een eventuele verwijzing voor een echo om te kijken of de vmk volledig was.
Wil je geen valse hoop geven, maar ik heb tot 12 weken heel veel bloedverlies met krampen gehad en dat is goed gegaan. Daarin tegen ook gering bruinverlies zonder krampen en dat ging niet goed. Blijf testen, ook fijn om te weten dat ze weer wit zijn, dan hoef je je bij de volgende zwangerschap geen zorgen te maken of het nieuw of oud HCG is,.. Op een echo zullen ze weinig kunnen zien. Ze kunnen kijken naar de dikte van je slijmvlies..