cadeau voor opa en oma

Discussion in 'De lounge' started by anno1977, Nov 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anno1977

anno1977 Actief lid

Apr 27, 2008
    171
    0
    0
    Hallo allemaal,

Misschien is er al een vergelijkbare vraag ergens anders gesteld, maar kon het zo snel niet vinden.. ;)

Mijn vriend en ik willen iets extra's aan opa en oma geven met sinterklaas in naam van onze dochter. Nu zit ik te denken aan iets te laten bedrukken met haar foto. Voor opa is een muismat wel leuk, maar voor oma kan ik niets verzinnen. Ik heb alle sites wel gehad dus ken ze inmiddels allemaal: t-shirts, knuffels, theeglazen, placemats, tassen, etc. Dat gaat hem niet worden.

Dus:
    Weten jullie iets ORIGINEELS om de foto van mijn dochter op de zetten?
    Of hebben jullie een ander leuk idee dat ik aan opa en oma kan geven? Dus iets wat niets met bedrukken oid te maken heeft..

Alvast bedankt!

2. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Voor vaderdag zijn wij aan de slag gegaan met vingerverf. Handafdruk, voetafdruk, en een mooie foto van papa (in jouw geval oma) met de kleine in een mooie lijst. Was hier erg geslaagd.
    Misschien een idee?

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
  4. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ik weet niet of je moeder een agenda gebruikt. Maar bij de hema kan je een agenda laten maken met allemaal foto's van de kleine erin.

Heb deze laatst zelf gekregen van mijn moeder met de foto's van mijn kereltjes. Echt heel erg leuk.

Staat wel op de hema site

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,042
    1,860
    113
    Provincie Groningen
    Of een verjaardagskalender met allemaal foto's
    En je hebt zelfs een kerstbal met foto.

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wij hebben dit jaar speciaal voor beide opa's en oma's een Kwartet spel laten maken met foto's van Kyano :D

VOnd het wel erg origineel en leuk om te geven :D

7. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

Jun 14, 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouja erg origineel ben ik niet, maar een foto op canvas vind ik erg mooi.
    Of een dagje dierentuin met je dochter. Vinden ze denk ik ook erg leuk (is nu niet zo fijn met dit weer, maar dan kunnen ze in het voorjaar gaan).

Share This Page