Help ik ben een saaie muts geworden

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haai :D

Voel me vandaag weer even op en top saai.
    Had vanavond een bruiloft, en terwijl iedereen lekker op de dansvloer stond ben ik mijn barkruk alleen afgekomen om te plassen.
    Waar is de oude kaatje ? Toen ik jong was ging ik hele weekenden los ( wel met de nodige drank in mijn mik ) maar had echt schijt aan alles en iedereen om me heen, wat ze van me dachten etc.

En nu.... voel me zwaar ongemakkelijk, wil totaal niet in de belangstelling staan. Laat mij maar lekker veilig aan een tafel zitten en op tijd naar huis.

Weet ook wel hoe het komt. Loop mijn hele leven al met alles voor. Was 12 toen ik stiekem de kroeg in ging, vanaf mijn 13de al vaste verkering. Van 12de tot 19de ieder weekend uit gegaan. Toen samen gaan wonen, trouwen, proberen zwanger te worden,gezin gesticht etc. En dat terwijl er veel mensen om me heen nog lang leve de lol en uitgaan zijn.

Nog meer saaie mensen hier ? :D

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hahaha ik vind wel dat je het heel leuk opgeschreven hebt.

Noemen ze dat geen midlife crisis?

Maar goed: Ik ben waarschijnlijk jonger dan dat jij bent, maar ik voel helemaal wat je bedoeld. Het zijn periodes, want straks ben je dit weer vergeten, en vind je het weer de normaalste zaak van de wereld.

Het zijn gewoon van die momenten waarop je iets te serieus gaat nadenken over het leven :)

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Oh en ten tweede je bent zwanger! Logisch dat je dan niet wilt feesten! (tenminste: Niet op die manier..)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha een midlife crisis op mijn 26ste ? Mag toch hopen van niet. Maar idd zijn periodes. Vaak na dit soort dingen waarbij je met je neus op de feiten wordt gedrukt zetten je weer aan het denken.

Net als het feit dat ik echt een mini sociaal leven hier in de buurt hebt. Best sneu dat mijn sociaal leven uit online vriendinnen bestaat ;) Hoop maar dat er hier in de buurt wat nieuwe contacten bij komen als Levi eenmaal naar de basisschool gaat. Mis toch wel vriendinnen in de buurt waar je gewoon even heen kan als je daar zin in hebt of het nodig hebt

Ow jee het klinkt echt als een midlife crisis :D:D

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ken het ook heel erg!! en ik ben 2 jaar jonger als jou ;)

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

klinkt erg bekend.... ook al vroeg erbij met uitgaan elk weekend. Heb mijn portie wel gehad zeg maar.......
    Soms wil ik wel eens terug naar die oude tijd, maar dan voor 1 avondje. Zou het nu niet eens meer volhouden haha.
    Ook veel online contacten hier. Tja is nu eenmaal sneller met al onze drukke levens. En ipv uitgaan met onze vrienden, gaan we nu eens in de zoveel tijd heel burgerlijk uiteten. Op tijdstippen dat je normaal ook eet.

Maar eigenlijk vind ik mijn leven nu toch veel waardevoller dan wat ik had. Ik zou dus echt niet meer willen ruilen.

7. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nee joh, dat soort momenten heb ik ook wel eens hoor..

En ach, wat zijn vriendinnen? Heel veel mensen roepen dat ze vriendinnen hebben, maar als er iets is, dan zijn die mensen er niet.

En de basisschool: Oh meid, bereid je maar voor.. Roddelende ouders waar je niet goed van wordt, als je daar bij wilt horen,.. Ik niet. Daar pas ik voor. Elke ochtend weer, ze roddelen wat af joh met ze allen.

Niet lang geleden stonden er een aantal te praten dat een meisje wel heel veel met jongens speelde (5jaar) en ze waren serieus aan het discussiëren of het dan geen transseksueel zou zijn!! Mijn mond viel open! Toen vroegen ze nog naar mijn mening, en toen zei ik maar braaf "Naja, ik denk dat wel allemaal weleens met auto's of barbiepoppen gespeeld hebben, en ten tweede heeft ze een oudere broer: Niet zo gek dan toch?, waar hebben we het over? Ze is 5!"

Maar goed: Het zal wel aan mij liggen.

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63

Ik denk dat je je nu ook automatisch meer bewust bent van hetgeen er eigenlijk is in je leven, op het moment dat je nog volop uitgaat en dergelijke, heb je volgens mij nog geen enkele bewustwording van je omgeving.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Waarom ben je saai, als je niet veel te dronken, hossend tussen de menigste staat?
    Ik ben ook niet zo'n feestbeest (meer ... hahaha) maar vind mezelf niet per definitie saai hoor.
    Ben wat rustiger dan sommige anderen. Ben dan weer niet zo'n grijze muis als weer anderen.
    Ik ben ik en mijn omgeving past prima bij mij :D

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nope en ik vertik het ook om saai te worden.
    Ga 1x in de maand nog lekker dansen met een vriendin en leef me dan helemaal uit.
    Gewoon net als vroeger.
    2 weken terug zelfs nog, traditioneel, in de bosjes gesprongen.
    Gewoon omdat het kan...En nee daar hoef ik niet voor te drinken, ik was de bob.
    Ik ben nog maar 23.
    Dat ik moeder ben betekend niet dat het leven voorbij is en ik me als dooie mus moet gaan gedragen(A)

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Omdat ik niet in de bosjes spring (wat ik dus echt niet snap) wil dat niet zeggen dat mijn leven dus voorbij is ;)
    Heb nooit in de bosjes gesprongen....

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Bosjes springen?

Nee, nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.

Had niet het gevoel dat ik saai was overigens hoor.

Maar snap het gevoel van TS wel, dat hebben we allemaal wel eens toch? Dan denk je gewoon even op een momentje te serieus over het leven na...

Maar alles leuk en aardig, maar ik duik mijn bedje in!

Tot morgen!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Hahahaha nee dat zeg ik ook niet:p
    Ik ben af en toe een beetje buitensporig...gewoon iets geks doen en dan is het weer ff goed.
    Een ander is weer anders.

Maar laten we het belangrijkste vooropstellen.
    Zolang we tevreden zijn met wie we zijn, zit het allemaal goed!!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Het bosjes springen is maar een voorbeeld.

Struuk'n duuk'n noemen we dat hiero.
    Is iets wat nog uit mijn tienerjaren mee is gekomen...

Iedereen is anders, de een mag graag gaan dansen, of struuk'n duuk'n zoals ik, of gaat graag uit eten en weer een ander ligt graag op de bank met dr neus in een boek.

Waarom gaan we ons vergelijken met anderen?
    WHO CARES wat je buurvrouw doet in dr vrije tijd...Al gaat ze elke week een extreme sport doen terwijl jij lekker met je kindjes in de speeltuin bent ofzo.
    Zolang je tevreden bent met jezelf is het toch allemaal prima.

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Tja wat is saai?
    Ik heb vorige week de hele avond op de dansvloer gestaan, maar eigenlijk ook alleen maar omdat al mijn collega's aan het dansen waren. Maar toen ik zwanger was kwam ik echt die kruk niet af hoor. Totaal geen behoefte aan.

Zelfs voordat ik kindjes kreeg heb ik echt een paar keer met stappen in de kroeg gestaan en gedacht: Wat de f*ck doe ik hier! Ik heb hier helemaal geen zin in. Ik wil gewoon lekker op de bank een filmpje kijken. Dus was toen al saai.

En online vriendinnen kunnen ook heel waardevol zijn! Ze zijn er vaak meer voor me dan mijn real life vriendinnen.
    Wat ik wel heb ontdekt is sinds dat ik kindjes heb, ik meer behoefte heb aan sociale contacten in de directe omgeving. Maar als je met je kindje(s) bijvoorbeeld naar de speeltuin gaat kom je al snel andere mama's tegen. Of, ik heb ook een cursus babymassage gedaan. Ook leuke contacten aan over gehouden. Zou nu graag weer iets van peutergym willen gaan doen ofzo, maar heb nu een tweede spruit, waardoor dat niet meer zo makkelijk is.

Kun je geen oproepje doen hier voor meiden die uit jouw omgeving komen om een keer bij elkaar te komen?

16. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    @ Collo003, baby / peuterzwemmen zou je ook kunnen doen, doen ook veel mensen.

OK. Nu ga ik echt slapen!

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Kim
    Bedankt voor het meedenken, maar ik kan heel moeilijk een oppas voor mijn jongste regelen. En twee kinderen in het zwembad, dat gaat niet goedkomen. Ik zoek iets wat ik met beide kinderen kan doen eigenlijk. Heb ook al eens bij het CB geopperd (die organiseren hier al dat soort aktiviteiten) dat ze iets moeten organiseren waar mama's met meerdere kindjes ook terecht kunnen.
    Babymassage ging nu omdat het in mijn zwangerschapsverlof was en de oudste op die dag gewoon naar het kdv ging.

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    enneh...je slaapt nog steeds niet...hihi:D Je staat nog steeds online!

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jahhhaaaaaaaaa! Struuk'n Duuk'n is leuk :D Vroeger ook veel gedaan, bedoeld en soms ook onbedoeld... *grinnik* Bekijk bijlage 156172

Hier ook een 'saaie muts' maar niet gepland. Kom gewoon bijna nergens meer en dat vind ik best jammer :(

20. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Jeetje wat een negatief berichtje!
    Net alsof het alleen maar erger wordt naarmate je ouder wordt:(
    En wat zijn vriendinnen? Ik persoonlijk heb niet honderden vriendinnen maar de paar die ik heb zijn echt goede vriendinnen en ik weet wat ik aan ze heb. Jammer dat je zo negatief denkt, want dat is volgens mij nergens voor nodig.

Ontopic* Ik vind je helemaal niet saai als ik dit zo lees. Je bent zwanger, dan is het toch niet zo gek dat je niet in de meningte rond staat te hupsen tot in de vroege uurtjes? Maar als jij het gevoel hebt dat je saai bent geworden kun je af en toe misschien iets doen met je (online) vriendinnen. Gewoon is even een keer afspreken en de deur uit. En dat hoeft dus niet te betekenen dat je op kroegentocht moet gaan, maar gewoon iets anders gezelligs kan ook toch?

Deel Deze Pagina