Help ik ben een saaie muts geworden

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En sinds mijn dochter op de psz is mijn vriendenkring echt uitgebreid. Hele leuke moeders waar we iedere donderdag tijdens de pszuren een naai en kletsclub mee hebben en lekker koffieleuten, heerlijk! Helemaal geen roddelvrouwen.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #22 Kaatje85, 4 jun 2011
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
    Thanx voor de reacties.

Laten we vooropstellen dat ik 100% geniet van mijn leven en mijn gezin, maar soms gewoon het gevoel heb dingen te missen.

Ik spreek ook regelmatig af met online vriendinnen,heb ook een super band met ze,maar het is toch anders als een vriendin die om de hoek woont waarbij je gewoon even op de bank kan ploffen voor een filmpje ofzo.

Heb idd peutergym gedaan met Levi maar helaas kwam groot deel daar met opa en oma heen. Geen nieuwe contacten dus.

Nou ja komt ook allemaal wel weer goed :) Was gister gewoon weer te serieus aan het denken over alles.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben ook redelijk saai geworden!
    Heb vanaf mijn 12de echt de beest uitgehangen.
    Heel veel op stap geweest, veel verschillende vriendjes gehad, heel veel leuke en gekke dingen gedaan.
    En nu vind ik het allemaal wel prima en geniet ik van ons huisje burgerlijkheid!

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Je hebt me verkeerd geïnterpreteerd. Er zijn vaak mensen die de hele dag met hun vriendinnen aan het pingen zijn, en de halve dag aan de telefoon hangen met een grote groep vriendinnen. Vaak blijken dat helemaal geen vriendinnen te zijn op het moment dat je ze echt nodig heb, of ze zijn alleen maar nieuwsgierig. Ik denk dat iedereen maximaal 3 echte vrienden kan hebben, vrienden die er echt voor je zijn als er iets is. De rest zijn volgens mij kennissen.

En natuurlijk zal het niet erger worden als je ouder bent, maar als je ouder wordt, wordt je je wel meer bewust van een heleboel dingen. Als "jongere" heb je nog niet zo'n brede blik op de wereld.

5. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    ik herken het ook heel erg hoor! en ik moet nog 22 worden ;)

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Kaatje; Waar in Zuid Holland woon je? Misschien kunnen we samen 'saai' zijn! ;)

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven

En dat mis ik dus ook.. :(

8. emje

emje Niet meer actief

pff hier presies hetzelfde. ik liep ook altijd erg voor en had op me 17 het feesten al wel gezien. ik had op mijn 15 een vaste relatie (nog steeds :) ) en ben gaan samenwonen. we hebben nu een prachtige dochter en gaan over 2 jaartjes trouwen. helaas bestaat mijn sociale leven ook alleen uit online contacten omdat me vriendinnen ver weg wonen. hopelijk krijg ik ooit hier in de buurt ook nog contacten. ik voel me soms ook een saaie muts. ik hang het liefst in het weekend op de bank met me vriend en kind en een filmpje. terwijl me vriend nogsteeds een feestbeest is haha (hij is 31).

maar ik ben wel erg gelukkig met me leventje nu en zou niet meer terug willen naar het 'feestleventje'.

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik voel me af en toe ook best wel een saaie muts, ma meer in de zin van dat ik geen vriendinnen in de buurt heb, waar ik even op de koffie kan ofzo, ik kan wel heel erg goed overweg met mijn schoonzus, ma dat is toch wel anders dan een vriendin. Ma idd mssn straks als zoonlief naar de kleuterschool gaat dat ik dan wat nieuwe mensen tegen ga komen:)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben toch wel een beetje blij om te lezen dan ik niet de enige ben met deze gevoelens ;)

Woon trouwens in omgeving van Alphen aan den Rijn

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

IK IK IK! Ik ben ook saai :x

Ik ben een paar jaar geleden naar de andere kant van het land verhuisd. Dag vriendinnen! Dat waren dus geen echte vriendinnen :(
    Vanaf dat moment werd ik "saai".
    En nu al 2 jaar druk in de weer met ons huis, en de kleine ook natuurlijk. Ik wacht met smart op de tijd dat we weer eens samen op de bank zitten en tegen elkaar zeggen "zullen we nu eens wat leuks gaan doen" in plaats van dat ik hier alleen met Mini zit terwijl mijn man ergens in huis bezig is.

Ik wil weer eens een avondje naar de kroeg, of een filmpje pakken, of gewoon een keer uit eten! Dat soort dingen mis ik gewoon.
    Maar zonder vriendinnen in de buurt die een avondje op willen passen, word dat lastig. En nee, ik ga zomaar niet een onbekende op mijn kind laten passen.
    Zal over een tijdje (lees: einde verbouwing) eens een balletje opgooien bij schoonmoeder, of zij niet een weekendje hier wil komen zodat manlief en ik de handen vrij hebben en een avond voor onszelf kunnen plannen.

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Waarom zou dat erg zijn? Onze maatschappij is er erg op gericht om iedereen te laten geloven dat uit je dak gaan normaal gedrag is en als je dat niet kunt, dat het niet normaal is.
    Ik ben vooral van het: doe waar jij je goed bij voelt en laat een ander lekker l*llen. Wat nou saai? Gewoon authentiek :D

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Jeeeeeeej Iemand die mijn hobbie;) deelt :D

14. Sherry

Sherry Niet meer actief

Dan ben ik ook heel saai :) Ik kijk altijd mensen op feestjes :p

MAAR! Vergeet niet dat sommige mensen simpelweg niet ouder willen worden... Zo kom ik ook nog wel eens mensen van vroegah tegen die nou een jaartje of 30 zijn maar nog steeds hetzelfde gedrag en ook de kledingstijl hebben van toen.

Ik ben dan liever een saaie doos die het eigenlijk wel al voor elkaar heeft :)

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    herkenbaar hoor....hier nog zo'n momenteel uber saaie muts :cool:
    ik zit er hetzelfde bij op feestjes als jij...of ik ga nu net zo lief niet :) terwijl ik normaal overal met mn snotneus vooraan sta, om maar niks te missen :)

16. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Een quarterlifecrisis!

17. tulip

tulip Niet meer actief

ik ben ook vreselijk saai en weet je: ik vind het heerlijk!!!! Lekker de huismuts uithangen, ik kan er zo van genieten. Verjaardagen het liefst overdag en s avonds voor de tv hangen. Ik ga nog wel met vriendinnen uit eten en naar de film ofzo, maar ben ook heeeel graag thuis.

18. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik ben ook veselijk saai (ben 26) ;)
    Overigens vind IK dat niet, maar de mensen om mij heen.

Ik drink niet meer, ga op zaterdag lekker om 11 uur naar bed met ventje :D

Ik heb die tijd gewoon gehad, begon met losgaan op me 16e,en zoals mijn moeder mij nu noemt : verstandig :D
    (want zij heeft wat te verstouwen gehad met mij;))

Heerlijk hoor zo'n huismusje zijn :D

19. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    blijkbaar ben ik dan ook zon saaie doos.
    ik ben een echte huismus en HEERLIJK dat ik het vind:D

20. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Voor een groot gedeelte wel. Soms ga ik los, maar dat ook lekker los. veel dansen, plezier maken. En vooral belangrijk kind uit logeren

Deel Deze Pagina