wie kan me helpen geven

Discussion in 'Zwangerschap' started by tiktaktoetje, Oct 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

Mar 24, 2009
    170
    0
    0
    Hoi hoi

Mijn hond is schijnzwanger. En aangezien ikzelf ook zwanger ben. Wat kan ik hier mee...? heeft iemand tips of ook meegemaakt.
    Ik heb wel op internet gelezen dat je afleiding moet zoeken vel lopen enzo. maar ik kan ten eerste niet zo heel ver met haar meer lopen(krijg ik zelf last van mijn buik).
    En vind het niet zo prettig om met haar te lopen want ze beschermd me heel erg tegen over andere honden. Normaal is ze heeft onderdanig. Maar laatst heeft ze een andere hond afgesnauwd. Terwijl ze dat nog nooit heeft gedaan. Ze gaat normaal voor elke hond liggen die ze tegen komt.

p.s. Heb een amerikaanse stafford.

Tip graag welkom. groetjes

2. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Je kunt het best zorgen voor afleiding voor je hond. Ga veel wandelen en ook op plekken waar je normaal nooit komt (wat voor jou dan niet zo handig is) maar anders: ruim de speeltjes op waar ze mee gaat slepen. Geef haar ook minder eten. De melkproductie zal hierdoor lager worden omdat het lichaam dan zuinig met energie om moet gaan.

Dat van dat beschermen ken ik wel. Wij hebben een bruine labrador en die gaat ineens heel stoer doen naar andere honden. Maar echt aanvallen zeg maar. Laatst pakte hij een mechelse herder... toen had ik wel zo iets van ok doe dat maar niet daar ga je het niet van winnen dus ik vind het ook niet zo fijn lopen met mijn hond nu.

3. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

Mar 24, 2009
    170
    0
    0
    bedankt voor je reactie.

Ben vanmiddag ook van plan om even naar mijn schoonouders te gaan en daar even een rondje met haar lopen. Ik hoop dat het over is voordat je kleine geboren word.

4. Jenala

Jenala Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    1,906
    60
    48
    Volgens mij kan de dierenarts ook medicatie geven als het te erg wordt, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb een gecastreerde teef, dus die heeft daar geen last van.
    Dat beschermen heeft mijn hond ook, vreemde mensen en vreemde honden heeft ze liever niet in mijn buurt nu. Maar ik heb haar toch maar even duidelijk gemaakt dat ik dat zelf wel oplos en dat zij dat niet hoeft te doen voor me:D

Share This Page