Beste vk, ik heb dus een vraagje. Mijn bloeddruk is de gehele zwangerschap constant geweest, tussen de 110/70 en de 110/60. Vorige week meost ik weer voor controle en toen bleek mijn bd 90/50 te zijn.. Ze zei een nette lage bloeddruk of zoiets.. Dus ik vroeg nog aan haar hoe dat ineens kon? en toe n zei ze ,tja waarschijnlijk een dipje.. Thuis ging ik nog eens nadenken. Ben de laatste tijd ook ontzettend moe! kan elke dag wel een middagdutje doen van een paar uur... Zou dit te maken kunnen hebben met die lage bloeddruk en wat kan ik er eventueel zelf aan doen? vast bedankt!
Hoi princesje, Het is inderdaad een mooie lage bloeddruk. Hier door kan je je inderdaad wat futloos voelen,soms duizelig. Het kan gelukkig geen kwaad, je kan je bloeddruk wat opkrikken door wat zouts te eten. een chipje,dropje of een bouillonnetje. Maar het is met 36 weken niet gek dat je wat vermoeider bent een een dutje doet! dit word zelf geadviseerd! Je gaat als voorbereiding op de bevalling en de kraamtijd al rust pakken. Imke
bedankt voor je antwoord! ja, het is idd wel logisch dat je vermoeider bent, maar het viel me op dat het zo veel erger was deze zwangerschap als bij de eerste... Maarja, we kunnen er niks aan veranderen dus ik pak de rust maar gewoon!