Hoe lang blijf je floeien?

Discussion in 'Miskraam' started by Igor, May 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Igor

Igor Nieuw lid

May 21, 2007
    3
    0
    0
    Hallo, Ik heb het vermoeden dat is vorige week donderdag een miskraam heb gehad.
    9 mei had ik me ei sprong en 17 mei lach er in de wc een donker bruine bloed propje met wat donker bruin korelige floeistof. Dus ik vermoet dat het mis is gegaan. Nu heb ik nogsteets een heel klein beetje donkere afschijding is dit normaal en hoe lang duurt dit?

Al vast bedankt!

Miranda

2. Niet meer actief

ik had 2 weken ongeveer na de mk (het verliezen van het vruchtje ) nog bloed/bruinige afscheiding.

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb voor de daadwerkelijke miskraam een week gevloeid en daarna ook nog een dikke week.

4. hjm

hjm Lid

Apr 9, 2007
    51
    0
    0
    Hoi Miranda,

Ik had voor de mk 3 dagen bruine afscheiding en erna heb ik precies een week gevloeid. Mijn dokter zei dat het maximaal 14 dagen mag duren, dus als je na 14 dagen nog vloeit moet je er even naar laten kijken denk ik.

Groetjes

5. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Als je zeer vroeg een miskraam hebt, bijvoorbeeld na 2-3 weken zal je veel minder bloed verliezen dan na 8-9 weken, dat spreekt voor zich, en het kan dus best zijn dat je reeds een mk hebt gehad.
    Veel sterkte...

Ik was een 9-tal weken zwanger maar het vruchtje is vroeg gestopt met groeien...
    Bij mij begon het met een veegje lichtrode afscheiding en nadien een beetje bruin verlies. Ik dacht dat het de innestelling zou zijn...
    De dag erna kreeg ik krampen en verloor ik rode stolsels. De krampen werden heviger maar hielden dan wel op. Ik dacht dat het over was maar pas de dag nadien was het begonnen, de krampen werden ondraaglijk en gedurende 4 uren lang had ik heftige "weeën" en verloor ik heel veel donkerrode stolsels. Enkele uren nadien verloor ik de vruchtzak. En de pijn was helemaal over.
    De drie daaropvolgende dagen heb ik nog bloed verloren, te vergelijken met een menstruatie en had ik af en toe nog krampen.
    Bij de echo van maandag was te zien dat alles eruit was. Ik heb er dus 5 dagen last van gehad, nu is het definitief voorbij.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,186
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Ik heb een week voor en halve week na miskraam licht bruinig bloedverlies gehad.

gr vruchtje24

7. Igor

Igor Nieuw lid

May 21, 2007
    3
    0
    0
    Iedereen heel erg bedankt!
    Gelukkig is het vloeien nu over!
    Zou morgen ongesteld moeten gaan worden maar dat zal nu wel in de war zijn. Ga voor alle zekker heid nog wel een test doen.

Groetjes
    Miranda

Share This Page