ik kan niet wachten tot de kleine er is. vanaf vandaag mag ik thuis bevallen en dat heeft de kleine ook al vaak moeten horen (ook van manlief). heb redelijk veel last van harde buiken en soms een ongi gevoel, ben dus erg benieuwd wanneer het gaat doorzetten. ik weet dat ik eigenlijk nog 3weken moet, maar ik ben alle pijntjes en dingetjes zo zat aan het worden. ik kan niet eens meer normaal mn schoenen aantrekken omdat mn bekken zo`n zeer doet als ik mn benen optil. nu weer ff genoeg gezeurt. wie weet volgende keer een vrolijk berichtje. liefs doris
Pfff...hier nog een...beeb heeft het denk ik wel goed naar de zin, helemaal geen tekenen dat de bevalling eraan zit te komen, geen voorweeën of slijmprop die loslaat oid..helemaal niets, alles rustig! Wij vermoeden dat beeb overtijd gaat lopen...dat het half april gaat worden (ben 31 maart uitgerekend)....En ben het zooo zat nu! Heb echt een enorme buik die nog steeds met de dag groeit, zit echt in de weg en al die andere kwaaltjes...(klaag klaag )
ik mag vanaf afgelopen vrijdag bijna niks meer doen. had donderdag een echo bij de vk voor de groei daar kreeg ik te horen dat de kleine te klein is en dat ik rust moest houden en naar de gyn moest voor og een echo. afgelopen dinsdag daar geweest, blijkt het wel mee te vallen. tis wel klein, maar dat zijn mn man en ik ook allebei dus dat klopte wel ongeveer. mn buik is in een week tijd 2cm gegroeit, dus de rust doet wonderen, alleen moet ik er niet aan denken dat ie nog groter wordt want ik kan bijna niks meer zonder dat het pijn doet of ik een harde buik krijg. ben wel heel erg blij dat de echo positief was en dat ik nog steeds gewoon thuis mag bevallen. in onze omgeving zijn er al een heleboel mensen die vermoeden wanneer de kleine komt. een collega van mn man zegt dat het vandaag komt. vrienden van ons zeggen zondag en nog een paar anderen zeggen dit weekend. ben benieuwd wie er gelijk krijgt. mn moeder is inmiddels ook al weer ff thuis uit het ziekenhuis en die krijgt vandaag de uitslagen van de onderzoeken. nu maar hopen dat het allemaal meevalt. liefs doris
ik kom hier ook even klagen, mijn hele zwangerschap is me eigenlijk heel goed meegevallen er waren natuurlijk dagen bij dat het niet ging maar sids deze week zie ik het echt niet mee zitten ben lichamelijk gewoon op zou echt de hele dag in de zetel willen liggen en huilen en slapen. wil alles graag in orde houden voor onze 2de wonder er is maar krijg gewoon niks meer gedaan. mijn benen zitten wol water, ik waggel als een oud vrouwtje, kan nergens meer naar toe omdat ik gewoon heel snel erg moe ben en gewoon geen zin heb om 2 verdiepen trappen te doen. heb enorme voorweeen die echt heel pijnlijk zijn. vind het zo erg voor Elyesa dat ik niet meer zo euk met hem kan spelen en ben zo bang dat hij zich uitgesloten gaat voelen na de bevalling. veel angsten die door men hoofd gaan nu meer zelfs dan bij de eerste bevalling nu vooral omdat ik bang ben dat Elyesa zich slecht gaat voelen en ook omdat ik deze zwnagerschap nog meer behoefte aan mijn moeder heb dan bij de vorige en ik nu bang ben voor een postnatale depressie ofzo. ik kijk zo uit naar ons beebje maar ben wel echt bang dat ik het mss niet goed zal doen met 2 kindjes.... sorry voor het geklaag en gezaag maar moest het echt even kwijt.