Ik vraag dit voor een vriendin. Zij is op zoek naar een knuffel als deze. Ik heb begrepen dat er ook andere varianten van zijn. De grote bol op zijn buik is een knop waar op gedrukt kan worden en verschillende kleuren licht uit komt.. Ook speelt 't het liedje "twinkle, little star".Zij is op zoek naar een van deze diertjes en als jij hem weg doet, wil zij hem graag overnemen. Ken jij iemand of heb jij zelf nog zo'n knuffel? Laat 't me dan alsjeblieft weten, want ze zijn nergens meer te koop. Ik weet niet of hij in de lounge goed geplaatst staat, maar wist niet zo goed waar anders. Alvast bedankt meiden!!
Die knuffels werden bij de Action verkocht. Mijn zoontje heeft er ook 1, een eend en is er helemaal gek op. Ik heb ook al gezocht of ze ergens te koop zijn, maar helaas.. Op het label staat het merk Tender toys
Zag ze laatst hier bij de action Nog liggen. Zou is vragen als ik jou was of de action bij jou in de buurt bij een ander filiaal kan reserveren/bestellen
Hier ook een meisje wat helemaal wild is van haar kikker ben ook nog steeds opzoek. Ze werden een hele tijd verkocht bij de Action maar nergens meer te vinden helaas.
Deze zijn idd van de action. Misschien op vele sites vragen of iemand er een weg wil.geven of verkopen. Bijv op fb vragen, marktplaats, gratis in...te koop in..ruilhoekje enz.
wij moeten er een hebben liggen.. maar ik weet niet waar als je me een pb stuurt.. ten herrinnering (maandag) dan ga ik maandag zoeken.. anders vergeet ik het toch weer haha
via een actie heb ik er gelukkig heel veel weten te bemachtigen voor mijn autistsiche zoon... die is er helemaal verslaafd aan.... ben echt veel op zoek geweest maar ik ben blij dat ik er nu wat op voorraad heb voor de rest van zijn leven
http://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en-baby-s/speelgoed-knuffels-en-pluche/m819072378-630-tendertoys-action-eend-geel-met-licht-geluid-twinkel.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr\ ⥠Beer van Tendertoys - Speelgoed | Knuffels en Pluche - Marktplaats.nl Mijn dochters hebben de beer hiervan, ze zijn er allebei gek op dus ik doe hem zelf nog even niet weg, misschien heb je wat aan deze links..
Bedankt meiden voor jullie snelle antwoord! Ik ga als ik straks op de laptop zit zeker even naar die link kijken! Ja dat knuffeltje is echt leuk he.. Speelt hij bij ieder diertje het zelfde liedje af?