Onze home cinema set is aan het begeven, het geluid valt telkens weg. Hij is minstens 10 jaar oud dus geen wonder lijkt me. (JVC) Tijd voor een nieuwe maar welke??? Dit was er een met kabels, 5 boxjes en een sub-woofer. Ik wil er het liefst één zonder kabels (ik ben er één van zo de kamer weer veranderen en dan is kabels een ramp). Graag tips!!
Ik heb zelf altijd een set gehad met 5 kleine boxjes en 1 sub. Toen ik net ging samenwonen met vrouwlief, wouden we graag weer een home cinema set maar niet met 5 boxen door het hele huis (inclusief kabels). Toen hebben we deze gekocht: http://www.bcc.nl/beeld-en-geluid/home-cinema-systeem/21-surround/samsung-hth5200(76337) Toppie-joppie-koop van mijn leven op dat gebied. Gewoon 2 boxjes links en rechts naast de TV en een subwoofer. Kabeltjes netjes weggewerkt en geen kabels meer door het hele huis. Geluid is trouwens subliem
Ik heb een Bose een langwerpig ding wat voor de tv staat . Deze is het CineMate 1 SR digitaal home cinema-luidsprekersysteem | Bose
wij hebben er sinds kort eentje van harman kardon (wilde mn man erg graag hebben). het is er een met 2 boxen naast de tv en een subwoofer. prima geluid, (mn man is gelukkig nog steeds enthousiast) maar mij boeit het allemaal wat minder.
Oh de Soundbar! Die is mooi! Heb ik me heel lang aan vergaapt. Op aandringen van vriend gingen we voor een home cinema set van Sony. Wat een crap ding is dat zeg. Duurt gewoon 2 minuten voordat ie aangaat. Dus de eerste 2 minuten hebben we nooit geluid als er de tv aanzeggen. Dus zeker geen Sony aanschaffen
Geluid wat er uit komt is ook super en gaat echt door heel de huiskamer. Sony hebben wij toen ook naar gekeken maar uiteindelijk toch voor deze gekozen