Meiden, Ik heb even jullie hulp nodig. Op woensdag avond heb ik een avond voor mezelf. Ik ga dan naar (muziek) orkest. Ik geef dan om 7 uur nog een voeding ga dan weg en ben om 10 uur weer thuis. Mijn man past dan op en voor noodgevallen (als hij voor 10 uur honger krijgt) staat er een flesje in de koelkast. Gisteravond was het dus alleen maar huilen huilen en nog eens huilen. Hij had maar een kwartiertje geslapen. De fles weigerde hij en uit nood ben ik dus om 21:15 maar naar huis gegaan. Toen hij bij me was was hij gelijk stil. Mijn man helemaal blij natuurlijk maar ik baal er verschrikkelijk van. Hardstikke leuk dat hij bij mama wil zijn, maar ik heb maar 1 avond in de week voor mezelf. Op deze manier zit ik dus helemaal niet lekker meer als ik weg wil....want wat als hij bij mama wil zijn en dus de hele tijd huilt? Ik geef nog borstvoeding, ik heb thuis de fles nog even geprobeerd (die was toch nog warm) maar hoefde hij niet. Aan de borst was het gelijk goed en daarna was hij weer vrolijk als altijd. Is dit nu mama honger? Is er iets wat ik er aan kan doen? Ik wil hem ook niet laten huilen en zelf dus weg gaan. Liefs, Wup
Ik denk toch dat je even door moet zetten hoe pijnlijk dit ook is... Ik neem aan dat je over een paar weken ook weer aan het werk gaat bijvoorbeeld? Hoe dan ook: je hebt ook wat tijd voor je zelf nodig dus je ontkomt er niet aan dat je er over een tijdje weer moet gaan proberen. Oefen anders eens een keer als jij er ook bent met het geven van een flesje. Jouw man geeft dan het flesje en jij blijft er bij voor als het niet lukt. Of ga eens in het weekend als je man thuis is een uurtje boodschappen doen, kijken hoe jouw man het doet met jouw zoontje. Als het niet gaat, ben je ook zo weer thuis.
Als hij slaapt ga ik wel eens even een uurtje weg, maar dan slaapt hij natuurlijk. Mn man is overdag natuurlijk gewoon aan het werkj. In het weekend en 's avonds probeert hij wel zo veel mogelijk in te halen natuurlijk maar ik ben er natuurlijk altijd. Soms geeft hij ook wel eens een flesje gekolfde melk en dan gaat het gewoon goed. Ik denk ook niet dat hij gister echt honger had.
Lijkt erop dat jullie zoontje echt zn moeder mist! Ik zou dan toch proberen wat vaker weg te gaan (dichterbij huis en niet te lang in het begin) terwijl jouw zoontje wakker is!
Ik ben het inderdaad wel met Druif eens. Probeer anders eens op een ander (makkelijker) tijdstip een uurtje weg te gaan, overdag ofzo als hij wakker is. Hoe gaat dat? En voor de rest blijf ik alle tips hier volgen voor het geval ik zelf volgend jaar met hetzelfde probleem zit En ik denk inderdaad dat hij 'mama mist' en dat het niet om het eten ging... Ook wel mooi toch? Maarja, dat maakt het niet minder lastig hé... Succes!! Kus Lara Ps. En waarom 'past je man op'??? Krijg altijd een beetje de kriebels van die opmerking... Het is toch ook zijn kindje? Als het niet de vader is, is het nog anders natuurlijk!
Oppassen is inderdaad niet het goede woord. Natuurlijk is het ook zijn kind en hij doet net zoveel als hij thuis is.