Sinds een paar dagen is onze meid een echte drama-queen aan het worden. Ze lag in bed te kletsen, ik keek even door het kiertje van de deur omdat het zo leuk klonk; toen zag ze me. Gaat ze ineens huilen opwekken. Ik reageerde niet en liep snel van de deur weg en ze stopte. Toen ze me weer zag begon ze weer. Totdat ik in haar kamer stond; toen een grote lach! Ook als ze aandacht wil dan gooit ze haar hoofd naar achteren en gaat een hoest opwekken. Is dit normaal op deze leeftijd? Groetjes shampoo
dat nephoesten doet eef nu al.. en dan zeg ik "oh gossie toch" en dat doet ze het nog een keer.. gek kind
Oja Marin is ook echt bezig met nephuilen! Zit ze mooi in de wippie te spelen met de babygym, maar zodra ze me dan ziet is het een heel zielig bekkie trekken en echt nep huilen! Als ik dan weer even wat ga doen en ze ziet me niet is het weer klaar. Ze doet het ook al een tijdje met het aankleden of uitkleden ... Dan gaat ze ook nephuilen en zodra ik haar dan oppak dan gaat ze gillen zo blij is ze dan hihihi.. Dus negeren die boel! Ze zijn al zo slim he! Niet te geloven!
Hier ook hoor. tot boosheid aan toe. Gewoon echt kwaad wordt hij dan omdat hij even geen aandacht krijgt. Lijkt mij dat hij toch ook zichzelf moet kunnen vermaken in de box zonder dat ik de hele tijd erbij hoef te staan.
hai of het kan of nt,geen idee maar de onze is nu 12 weken en sinds een week kan hij zo, ja hoe moet ik het zeggen alsof hij doorheeft; als ik dat geluid maak, komt er dat hij kn nu zo'n zeurderig huiltje maken tot je komt kijken en dan een grote lach en een kirgeluidje het is niet echt wenen, zeker niet omdatie iets wil of omdat er iets scheelt maar zo'n geluidje om aandacht soms echt grappig om te horen mr mss beeld ik me het in ooo en sinds een week kan hij een nu ook 'rrrrrrrrr' zeggen! zo cool! xxx
Ja nephoesten is erg melig Sterre deed dat ook zo rond 5 a 6 maanden. Nephuilen doet ze niet eigenlijk, alleen een beetje drammen als iets niet snel genoeg gaat naar dr zin.
onze dochter deed en nog steeds nephoesten met 7 maanden nephuilen deed en doet ze niet ze is nu 9 maanden oud
Hahaha mijn dochtertje huilt nu al nep. Eerst een soort van huil-uithaal en dan kijkt ze me heel verdrietig aan, compleet met een enorme pruillip! En als ik dan om d'r lach dat ze zich niet zo moet aanstellen, dan lacht ze vrolijk mee
Nephoesten en nephuilen ging hij beide bij ongeveer 7 maanden doen. Ik vind het onwijs grappig om te zien
noah doet het ook al eventjes.. dan is dat echt kuchen en ga ik kijken.. als ik dan vraag met een bezorgde kop "ooh noahtje, gaat het wel" dan komt er een mega-lach te voorschijn van: "gotcha" ze zijn toch zoooo slim hé die kleine patékes