Hallo allemaal, Ik ben 36 weken zwanger en heb nu al eventjes het gevoel een soort van bellen in mijn buik te hebben. Wanneer ik zit en naar voren buig hoor ik gerommel/belletjes die opkomen.. Ook heb ik heel erg last van mn buik. Mijn vk heeft me al verteld dat ik last heb van voorweeen. Zou dit ermee te maken kunnen hebben? Wie kent dit?
Ik ben op dit moment 34 weken zwanger en heb sinds gister ook zo ontzettend veel last van mijn buik. Het komt en het gaat vooral bovenin mijn buik doet het pijn. Vorige week had ik hier ook al last van en toen zei de vk dat het best zo kon zijn dat de baby aan het draaien is. (tis een stuitertje) Ik hoop maar dat dit het is want ik ben zoo misselijk en heb hier zoveel last van! Iemand anders ook ervaring mee?
Raar he.. Ik ben helemaal niet misselijk, wel sinds gister opeens pijn in mn rug. Nog helemaal geen last van gehad tijdens mn zwangerschap. Als t aan blijft houden bel ik wel even de vk denk ik..?
Ja echt raar, ik werd gister tijdens het eten maken ineens super misselijk. Dit is gewoon nog niet weg en die zeurende pijn komt en gaat. Als het hier zo blijft ga ik toch ook maar weer bellen..Wil geen zeikerd zijn maar ja liever een keer teveel gebeld als te weinig...
Heb ook last van mijn buik en lichte misselijkheid. Heb vaak wat kramp in mijn onderbuik de laatste week. Mij is gezegd dat dat ook voorweeen/oefenweeen zijn. Ben nu ongeveer 34 weken. Denk dat het de termijn is, ik maak me er nog niet druk om, maar bij 36 weken zou ik er wellicht ook andere gevoelens bij hebben omdat de kans dan groter is dat de weeen van andere betekenis zijn. Misschien even een warme douche nemen om te kijken of de pijn wat afneemt?
Hallo, In bad gaan helpt wel, t komt daarna alleen weer terug! Die 'belletjes' voel ik niet meer, wel erge steken die aanblijven houden. Nu al sinds vanmiddag half 4.. Begin me een klein beetje zorgen te maken..