Ons meisje is 3 maand oud.. Sinds vorige week hebben wij het idee dat ze eenkennig is, alleen.. kan dit al zo vroeg? Mijn man moest vorige week veel werken en had haar bijna niet gezien. Toen hij vrijdag weer kwam van zijn werk begon ons meisje heel hard te huilen en zo gauw ik erboven kwam te staan werd ze stil en lachtte ze. Net moest ik even naar de stad en kwam m'n moeder even oppassen; ze huilde bij m'n moeder en ik kwam terug en ze begon heel hard te lachen!
Tjonge, dat dat al zo vroeg kan joh! Vind het wel heel moeilijk nu om soms weg te gaan, maar soms kan het even niet anders.. Hoe gingen jullie hier verder mee om?
hier ook zo'n meisje, ging vanzelf over, eerder dan verwacht. lekker aan toe geven, niet forceren (sommige mensen gaven ons de tip haar vaker achter te laten, zodat ze wel zou leren, echt bullshit!) hier had ze t ook naar papa toe op een gegeven moment, maar dat kwam vanzelf goed, papa bleef voorzichtig proberen.
Bedankt voor de tips! Ik moet alleen over 2 weken weer beginnen met werken dinsdags, pffff.. kan er nu al wel tegen opzien! Maar ik kan gewoon niet anders! Hoe gingen jullie hiermee om, bijv. een dag weg?
Kan inderdaad zeker wel, ons pukje was met 6 weken al erg eenkennig. Wel vervelend dat je met zo'n slecht gevoel terug moet beginnen werken, lijkt me zo al moeilijk genoeg zonder in deze fase te zitten. Ik heb daar heb ik ook geen tips voor, ga namelijk nog steeds vrijwel nooit zonder ons zoontje ergens heen. Toen hij zo eenkennig was heb ik dat helemaal niet gedaan. Maar ik begrijp dat niet iedereen die keuze heeft, dus ik hoop dat iemand je daar nog handige tips voor kan geven.