JA! het heerst absoluut. het is een korte buikgriep 1 a 2 dagen diaree en krampen. ook wat misselijkheid. iedereen om me heen heeft het al gehad. ik (nog ) niet. dus ik verwacht het elk moment.... sterkte ermee
Dankjewel voor je reactie! Ik zit alweer op de derde dag pff last van kramp, misselijkheid Groetjes Jinky
Hier heb ik er ook eentje die aan de poeperitis is , ik zelf nog niet maar dat zal ook wel gaan komen nog. Goed blijven drinken.
Ik denk wel dat het heerst, ik hoor meer mensen om me heen die het hebben. Zelf ben ik er ook 'slachtoffer' van, ik zit ook thuis misselijk en aan de poeperitus.
Het heerst idd mijn man had het 2 dagen geleden ook maar is er nu weer vanaf,ik heb het nog niet gehad. Liefs,Claudia
Dank jullie wel voor alle antwoorden! Ik ben dus niet de enigste Goed drinken is zeker belangrijk! en hopen dat we ons snel beter voelen Groetjes Jinky
Ja het heerst. Ik heb het ook al gehad, afgelopen weekend. Overgeven en diarree totdat je helemaal leeg bent......
Ik had het vorige week maandag, ik dacht echt dat ik gek werd, leek wel alsof ik weeen had whoehahahaha !
Blegh,ik heb het 2x gehad op iets meer dan een maand,gelukkig maar 1dag,maar evengoed niet prettig,een hele dag extreme diarree en overgeven. En de 2e keer was ik dan ook nog net ongesteld.Lekker hoor! Veel beterschap!
Hier ook hoor ben er net weer van af alleen had ik naast de misselijkheid en de diarree nog extreme vermoeidheid hem 2 dagen liggen slapen.
Heb het gelukkig nog niet gehad. Dochter en manlief wel! Maar ik heb mezelf eraan laten wennen dat ik altijd grondig mijn handen was na het verschonen van luiers! Zeg dit ook altijd tegen mijn man maar blijkbaar is het poep van mijn dochter anders als hij het verschoont! Hmm.. merk ik!
Volgens mij is het hier ook toegeslagen. Heb vanacht een half uur op de wc gezeten en daarnet weer. Het kan toch geen kwaad voor de kleine he? Liefs, Duveldraakje
hier is het vorige week overgewaait. bij mijn ouders was iedereen ziek diaree overgeven koorts. allemaal tegelijk dus dat was vechten om het toilet. dag erop ik en me vriend ook dood ziek en nee dat was geen pretje. drinken is belangrijker dan eten op z'n moment maar ging me toch drukmaken. eten lukte me echt niet kwam er meteen uit. zowel van onder en boven ja dan zit je dan op de wc wat eerst haha.
Hoi, Ik ben nu tien weken zwanger en ik heb me nog nooit zo klote gevoeld. Het lijkt alsof ik in mijn buikgriep van 5 weken geleden ben blijven hangen. Ik ben sinds de buikgriep misselijk en heb enorme last van mijn darmen....het varieert van diarree tot opstopping. Mijn buik is opgezet door mijn darmen en is pijnlijk. Ik heb gelukkig met week 8 een echo gehad, dus buitenbaarmoederlijke zwangerschap en andere enge scenario's kan ik uitsluiten. Verder ben ik kortademig, maar dat heeft denk ik met mijn darmen te maken. Het lijkt alsof die alle ruimte innemen. Ik heb geen eetlust, vooral het avondeten maakt me onpasselijk. Ik ben zo benieuwd of iemand dit ook meemaakt of heeft meegemaakt, want ik maak me wel zorgen. En bovenal ik wil me zo graag beter voelen. groetjes kirstin
Hoi, Ik ben nu tien weken zwanger en ik heb me nog nooit zo klote gevoeld. Het lijkt alsof ik in mijn buikgriep van 5 weken geleden ben blijven hangen. Ik ben sinds de buikgriep misselijk en heb enorme last van mijn darmen....het varieert van diarree tot opstopping. Mijn buik is opgezet door mijn darmen en is pijnlijk. Ik heb gelukkig met week 8 een echo gehad, dus buitenbaarmoederlijke zwangerschap en andere enge scenario's kan ik uitsluiten. Verder ben ik kortademig, maar dat heeft denk ik met mijn darmen te maken. Het lijkt alsof die alle ruimte innemen. Ik heb geen eetlust, vooral het avondeten maakt me onpasselijk. Ik ben zo benieuwd of iemand dit ook meemaakt of heeft meegemaakt, want ik maak me wel zorgen. En bovenal ik wil me zo graag beter voelen. groetjes kirstin