Heerst er buikgriep?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jinky, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Weet er iemand of er buikgriep heerst?
    Ik heb zelf erg last van mijn darmen.

Groetjes jinky

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

JA! het heerst absoluut. het is een korte buikgriep 1 a 2 dagen diaree en krampen. ook wat misselijkheid. iedereen om me heen heeft het al gehad. ik (nog ) niet. dus ik verwacht het elk moment....

sterkte ermee

3. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie!

Ik zit alweer op de derde dag pff
    last van kramp, misselijkheid

Groetjes Jinky

4. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Hier heb ik er ook eentje die aan de poeperitis is , ik zelf nog niet maar dat zal ook wel gaan komen nog. Goed blijven drinken.

5. bloempje27

8 apr 2007
    96
    0
    0
    Ik denk wel dat het heerst, ik hoor meer mensen om me heen die het hebben.
    Zelf ben ik er ook 'slachtoffer' van, ik zit ook thuis misselijk en aan de poeperitus.

6. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Jups, ik had het twee weken geleden... En toen ik er goed vanaf was, kreeg ik gewone griep :rolleyes: Sterkte ;)

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Het heerst idd mijn man had het 2 dagen geleden ook maar is er nu weer vanaf,ik heb het nog niet gehad.

Liefs,Claudia

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dank jullie wel voor alle antwoorden!
    Ik ben dus niet de enigste :D
    Goed drinken is zeker belangrijk!
    en hopen dat we ons snel beter voelen

Groetjes Jinky

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja het heerst. Ik heb het ook al gehad, afgelopen weekend. Overgeven en diarree totdat je helemaal leeg bent......

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn is al een aantal dagen aan de race :rolleyes:

11. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik had het vorige week maandag, ik dacht echt dat ik gek werd, leek wel alsof ik weeen had whoehahahaha !

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Blegh,ik heb het 2x gehad op iets meer dan een maand,gelukkig maar 1dag,maar evengoed niet prettig,een hele dag extreme diarree en overgeven. :(

En de 2e keer was ik dan ook nog net ongesteld.Lekker hoor! :confused:

Veel beterschap!

13. mini23

mini23 Actief lid

18 sep 2006
    272
    0
    0
    Oldenzaal
    Hier ook hoor ben er net weer van af alleen had ik naast de misselijkheid en de diarree nog extreme vermoeidheid hem 2 dagen liggen slapen.

14. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Heb het gelukkig nog niet gehad. Dochter en manlief wel! Maar ik heb mezelf eraan laten wennen dat ik altijd grondig mijn handen was na het verschonen van luiers! Zeg dit ook altijd tegen mijn man maar blijkbaar is het poep van mijn dochter anders als hij het verschoont! Hmm.. merk ik!

15. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Volgens mij is het hier ook toegeslagen. Heb vanacht een half uur op de wc gezeten en daarnet weer.
    Het kan toch geen kwaad voor de kleine he?

Liefs,
    Duveldraakje

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier is het vorige week overgewaait. bij mijn ouders was iedereen ziek diaree overgeven koorts. allemaal tegelijk dus dat was vechten om het toilet. dag erop ik en me vriend ook dood ziek en nee dat was geen pretje. drinken is belangrijker dan eten op z'n moment maar ging me toch drukmaken. eten lukte me echt niet kwam er meteen uit. zowel van onder en boven ja dan zit je dan op de wc wat eerst haha.

17. kirrstin

kirrstin Nieuw lid

5 mei 2007
    3
    0
    0
    amsterdam
    Hoi,
    Ik ben nu tien weken zwanger en ik heb me nog nooit zo klote gevoeld. Het lijkt alsof ik in mijn buikgriep van 5 weken geleden ben blijven hangen. Ik ben sinds de buikgriep misselijk en heb enorme last van mijn darmen....het varieert van diarree tot opstopping. Mijn buik is opgezet door mijn darmen en is pijnlijk. Ik heb gelukkig met week 8 een echo gehad, dus buitenbaarmoederlijke zwangerschap en andere enge scenario's kan ik uitsluiten. Verder ben ik kortademig, maar dat heeft denk ik met mijn darmen te maken. Het lijkt alsof die alle ruimte innemen.
    Ik heb geen eetlust, vooral het avondeten maakt me onpasselijk. Ik ben zo benieuwd of iemand dit ook meemaakt of heeft meegemaakt, want ik maak me wel zorgen.
    En bovenal ik wil me zo graag beter voelen.
    groetjes kirstin

18. kirrstin

kirrstin Nieuw lid

5 mei 2007
    3
    0
    0
    amsterdam
    Hoi,
    Ik ben nu tien weken zwanger en ik heb me nog nooit zo klote gevoeld. Het lijkt alsof ik in mijn buikgriep van 5 weken geleden ben blijven hangen. Ik ben sinds de buikgriep misselijk en heb enorme last van mijn darmen....het varieert van diarree tot opstopping. Mijn buik is opgezet door mijn darmen en is pijnlijk. Ik heb gelukkig met week 8 een echo gehad, dus buitenbaarmoederlijke zwangerschap en andere enge scenario's kan ik uitsluiten. Verder ben ik kortademig, maar dat heeft denk ik met mijn darmen te maken. Het lijkt alsof die alle ruimte innemen.
    Ik heb geen eetlust, vooral het avondeten maakt me onpasselijk. Ik ben zo benieuwd of iemand dit ook meemaakt of heeft meegemaakt, want ik maak me wel zorgen.
    En bovenal ik wil me zo graag beter voelen.
    groetjes kirstin

Deel Deze Pagina