trekkend gevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Meissie2008, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hee meiden,

ik heb al sinds een week ene trekkend gevoel in de onderbuik(geen ongi gevoel, anders) en soms steken richting de lies!
    heb waarschijnlijk rond de 28e mijn eisprog gehad weet niet heel zeker. Ik herken dit gevoel wel van mijn 1e zwangerschap maar weet inmiddels ook dat mijn lichaam me goed voor de gek kan houden maar ben toch benieuwd of er nog meer meiden zijn die dit herkennen...?
    alvast bedankt!:)

2. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    Ik heb dit ook gehad maar ik had dat ook als ik ongi moest worden maar nu bleek ik toch zwanger te zijn.

zal voor je duimen :)

3. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 Marjolijn, 9 feb 2011
    Laatst bewerkt: 9 feb 2011
    Ik heb er ook last van. Nu al 8 dagen. Ik heb nooit zo lang van te voren een zwaar gevoel met steekjes in m'n onderbuik.
    Gisteren was m'n NOD, maar nog geen ongi. (Ook geen positieve test helaas.) Vind het reuze spannend maar na m'n negatieve test van vanochtend heb ik de hoop een beetje opgegeven.

Hoop voor je dat het goed nieuws betekent!

4. tante bep

tante bep Lid

25 jan 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ken het gevoel heel erg.
    Ik heb de innesteling gevoeld en sinds dien heb ik datzelfde gevoel en trekt vaak zelfs nog soor naar mijn benen.
    Ik ben inmiddels voorzien van 3 positieve tests en dus volgens de statistieken bijna 5 weken zwanger....
    Houd de goede hoop vast en wacht je NOD even af, dan kun je testen!
    Toitoi!

5. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    ik heb nu ook al enkele dagen soort van spierpijn in me onderbuik dat een beetje doortrekt naar me boven benen.. kan pas over 9 dagen testen.. herkent iemand dit??

6. han

han Actief lid

6 jan 2011
    128
    0
    0
    hoihoi

Ik herken het gevoel, heb een positive test gedaan.

Als ik nies voel ik 2 steken ik mijn buik, het schijnen mijn banden te zijn.

Sterkte en we duimen.

x Han

7. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Ik herkende ook dat trekende gevoel van mijn eerste en nu weer en ik heb ook twee potitieve testen.
    Ik zal ook voor je duimen

8. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Hee meiden,
    jullie geven me moed!Heerlijk gevoel geeft dat!
    Ga pas echt testen bij een week overtijd, dan zullen we het zeker weten!ik hou jullie op de hoogte ok!
    Liefs Meissie

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)

Ik heb echt respect voor je dat je zo lang kan wachten met testen.
    Ik ben er 1tje die echt al ruim van te voren een test had gedaan.
    ( al kocht ik wel die goedkope sensitest dipsticks, dus das qua geld natuurlijk goedkoper dan een apotheek test of zo)

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik herken het!!!....
    Loop hier nu ook al een week mee, terwijl ik pas op dag 22 van mijn cylus zit...

Maar aangezien ik een kampioen in onregelmatige cyclussen ben zegt het bij mij allemaal niks. Ook voel ik me ei nooit dus ik hou me altijd aan de vorige cyclus mbt overtijd enzo...Vorige cyclus was 32....dus moet nog 10 dagen....

Dus eigenlijk kan het helemaal niet (als ik het ff zo op een rijtje zie)...Maar ja, herken je gevoel wel....

Hoop voor je dat het raak is!!!

11. tante bep

tante bep Lid

25 jan 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn die Sensitests bij jou goed werkend? Ik heb meerdere malen Sensitest gebruikt, maar nu na een KV test, die zeer positief was, gebruikte ik ook sensitest en de 1 was bijna niets te zien en bij de ander was het redelijk te zien........Heel apart vind ik dat...
    Zal het commercieel zijn, dat vele testen niet okee zijn en sommige maar wel?

12. Mo80

Mo80 Lid

28 dec 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken dat trekkende gevoel ook heel erg, ik heb er pas sinds twee dagen geen last meer van, terwijl het al een week voor mijn NOD begon.

Voor wat betreft de sensitest test, met deze had ik 4 dagen voor mijn NOD al een licht streepje. Op mijn NOD Clearblue en Sensitest gedaan, beide een donkere streep. Ik ben dus wel tevreden over Sensitest :)

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Meissie:
    En heb je al getest??? Vroeg het me af!

Nog steeds een trekkend gevoel?
    Hier niet meer maar wel rommelende darmen, weinig eetlust en af en toe rare steken...Heb ook last van dik/wittige afscheiding....dus we wachten nog ff af!

14. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Hee Knorrie;)

Nee nog niet getest!denk het weekend maar schuif het steeds voor me uit;) ja heb het hele tijd een soort trekkend/drukkend gevoel onderin kan niet echt uitleggen!Heb wel eetlust maar wel paar dagen wee-ig in de buik geweest en iets aan de dunne:) en soms praten me darmen tegen me:D
    hoop ook voor jou op goed nieuws!!!
    hou je op de hoogte ok!
    Liefs Meissie

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Haha, jij ook al!!! Ik zit nu op dag 28 en stel het ook uit tot volgende week....

Hou me op de hoogte!!!

16. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Mijn lichaam houd me blijkbaar weer gigantisch voor de gek want ben vanochtend zmoaar uit het niets ongi geworden!dus een dikke teleurstelling!dacht echt dat het wel eens zo zou kunnen zijn!Helaas ik een ronde door weer! succes knorrie!!

17. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik herken me in al de symtonen.
    Heb ook een trekkerig gevoel, het is geen ongi gevoel, het lijkt er wel op.
    Af en toe heb ik ook last van me maag, niet echt misselijk..

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Balen zeg!!!....
    Ik ga duimen voor je dat het deze ronde raak mag zijn!!!....

Bij mij is inmiddels het trekkende gevoel verdwenen, maar voel me anders dan anders....Maar ja, je lichaam kan je zo voor de gek houden....Ik wacht nog even netjes tot ik "overtijd" ben voor ik ga testen.....We wachten af!

19. bloemetje1985

bloemetje1985 Actief lid

17 apr 2009
    213
    0
    0
    @meissie,
    Balen dat je ongi bent geworden, hoop dat jullie snel positieve test in handen hebben!!!

@knorretje,
    Ik duim voor je!!

En even over de testen, met kruidvat teste ik afgelopen maandag al positief, sensitest maar heel erg licht. Vk gaf aan dat sommige testen gewoon heel erg snel zwanger aangeven. Omdat die weinig hormonen nodig hebben.

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Super...En bedankt voor het duimen...Ik wacht nog ff netjes tot minimaal dinsdag met testen!

Deel Deze Pagina