help ik ben ver'baby't

Discussion in 'Zwangerschap' started by petrabr, Aug 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Misschien dat jullie niet helemaal snappen wat ik bedoel, maar het vast zullen herkennen ;)
    Het is ook wel logisch omdat ik nu aan het einde ben van bijna 2 jaar zwanger zijn/net bevallen, maar eigenlijk ben ik mezelf een beetje kwijt. Gelukkig dat mijn lief toch nog van me houd

De boeken en tijdschriften die ik lees gaan over zwanger worden/zwanger zijn/pas bevallen

De internetsites die ik bezoek zijn voornamelijk: zwangerschapspagina natuurlijk, babywinkels, babynamen, geboortekaartjes en dan heel soms hyves (maar dan kijk ik bij andere zwangere hoe het gaat :))

De gesprekken die ik voer (of wil voeren) gaat ALLEEN maar over baby's/kinderen/buiken.

Het lijkt wel of mijn leven uit niets anders meer bestaat en het erge is.................
    Ik vind het heerlijk

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Helemaal herkenbaar! Al is 't de laatste tijd iets minder. Eerst was ik zwanger van Milan, toen was 'ie pas geboren en was ik een nieuwe mama, toen werd ik weer zwanger, toen kreeg ik een miskraam met bijna 13 weken, zo al met al een hele periode waarin ik vrijwel alleen met baby's en zwanger zijn bezig was.

Nu wil ik nog steeds graag zwanger worden (alleen vriendlief wil liever nog een jaartje wachten), dus ik ben er nog steeds wel mee bezig. Maar juist omdat 't voorlopig nog niet gaat gebeuren probeer ik me nu ook met andere dingen bezig te houden (wel moeilijk hoor!).

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    jawel een nieuw woord voor de dikke van dale hahahaha.

Ik ken het hoor meid ik lees en praat er ook veel over.
    Zal er wel bij horen hahahaha

4. Sannah

Sannah Lid

Apr 27, 2009
    92
    0
    0
    heerlijk toch! zolang je het zelf heerlijk vindt tenminste... ik herken het ook hoor, ben 'nog maar' zwanger van de eerste, maar kan na jaren eindelijk helemaal los met alles legitiem lezen over zwangerschap, bevallen, kinderen, spulletjes, hhmmm heerlijk!
    ik wil er wel voor proberen te waken dat ik als ik onder mensen ben die niet in deze fase zitten, alleen maar over baby's praat... dat vond ik soms irritant in de jaren dat ik de beste papa voor mijn kindjes niet had gevonden en niet mee kon praten....
    gelukkig zijn er zat mensen met wie het wel kan, en zijn er sites alss deze!! :D

5. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Oh ja, ik heb het ook. Van tevoren had ik dat nooit gedacht, al dat babygedoe dacht ik. Dat geklets over luieruislag fopspenen, pampers getsie. Zo word ík niet!

EN NU??? :):):)

Héérlijk....rompertjes, kleine schoentjes, dikke buiken, bevallingsverhalen, badjes, teentjes, flesvoeding, ALLES VIND IK LEUK!!!

Nou ja meiden, alleen maar een teken dat we er lekker van genieten!!;)

6. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Erg toch? Ik betrap mezelf er ook op!

Ik vind mezelf soms nog zo jong om alleen maar met luiers, flesjes, borstvoeding en ontwikkeling van baby's bezig te zijn. Dan denk ik, anderen van mijn leeftijd gaan uit, hebben vriendjes, studeren. Tsja, die fases heb ik blijkbaar snel doorlopen :D

Ik hoop dat ik straks als de baby er is ook mijn eigen hobby's weer een beetje kan oppakken. Het is natuurlijk geweldig om even lekker alleen maar over ons wondertje na te hoeven denken, maar daarna wil ik ook wel weer gewoon even mezelf zijn, mét baby :)

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ja hier ook, In September begonnen met zwanger proberen te worden, dus dan al lezen enzo.. In December werd ik zwanger, 9 maanden later bevallen, weer 5 maanden later weer zwanger..

Inmiddels adem ik babys in en uit! Ik doe niks anders dan over mn 2 kindjes denken en dromen en shoppen ;)

Mijn andere passie: make-up en kapsels lijdt daar best wel onder...

8. dropfruit

dropfruit Bekend lid

Mar 4, 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    hmmm ik was ook erg bang dat ik dit zou krijgen, maar heb t gelukkig niet bij iedereen, kan godzijdank ook nog over andere dingen praten al heb ik wel t idee dat dat steeds moeilijker wordt..
    maarjah probeer ook wel beetje rekening te houden met mijn vriendinnen die nog geen kinderen hebben en er dus NIET de hele dag over willen kletsen net als ik haha

9. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Ik dacht eigenlijk dat ik het erger zou hebben, maar ik vind het nog meevallen, en anderen gelukkig ook. ;)
    Wel met een zwangere vriendin van me, met haar praat ik eigenlijk nergens anders over dan over baby's en zwangerschap haha. :D

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

En had me nog zo voorgenomen dat niet te doen!

Helaas, ook ik ben er mee besmet :). Alles wat ik nu doe, denk of zeg heeft met baby's, zwangerschap of bevalling te maken.

Gelukkig zitten mijn vriendinnen en zus ook in die fase, dus die kunnen het wel hebben. Maar hoop toch dat dit wel over gaat. Denk dat ze het op mijn werk wel irritant vinden.

Maar nu... Geniet ik er alleen maar van!

11. mychat

mychat Actief lid

Jun 3, 2008
    214
    0
    0
    Heel herkenbaar.
    Al met al ben ik al bijna 3 jaar bezig met zwanger zijn en baby's (ook nog eens om me heen). Door twee miskramen voor mijn dochter besloten we toch om wat eerder voor een tweede te gaan dan anderen meestal. Dat bleek gelukkig gelijk goed te zijn gegaan :). Maar als ik straks bevallen ben dan even geen gebaby meer voor mij in ieder geval niet in de buik (misschien komt er ooit nog een derde).
    Maar probeer toch ook echt iets voor je zelf te doen, dat probeer ik ook, en aangezien mijn werk een van mijn grootste hobby's is..., is het voor mij prima om max. 2,5 dag te werken (ik geen les).

12. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Dat heb ik ook wel hoor, dat ik onwijs veel zin heb om lekker weer eens een keertje wat drankjes te drinken tot diep in de nacht maar ik vind het ook gewoon heerlijk om over de zwangerschap/bevalling enzo te praten

Share This Page