Ik zou graag de echo foto met jullie willen delen zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel maar weet niet hoe ik dat moet doen
ik had echo met 5.2 en geen hartje 4 dagen later wel. Maar man o man wat slecht van het zkh!!! Ik zou persoonlijk mocht d'r zwangerschap goed gaan.... Een klacht melden. Voor het zelfde geld had je die pillen genomen!
Als je op plaats reactie klikt kun je een tekst typen en iets verder naar ondere een paars linke aanklikken.... Dan kan je foto maken of uit je fotoboek en vervolgens uploaden pagina sluiten en dan reactie plaatsen
Als het goed is lukt het nu. Dit is dan de echo van vandaag vruchtzakje ziet er goed uit en de donkere waas ervoor met de witte waas erin is dan het eventuele bloed in de baarmoeder Hoor graag jullie reactie
Zo op de foto (ik heb natuurlijk geen bewegend beeld gezien) vind ik het er erg rommelig uitzien.Ik hoop dat het aan de foto ligt.
Er zat wel iets in idd. De baarmoeder is idd wat rommelig door de troebele baarmoeder. Maar het is wel een heel verschil als dat het vruchtzakje niet goed is. Het is nu afwachten wat er met het bloed gebeurt
Er zit inderdaad behoorlijk wat bloed, dus niet schrikken als je opeens gaat bloeden. Maar voor een uitwendige echo, vind ik het beeld nog niet eens zo heel slecht. Op de eerste foto zie ik geloof ik het vruchtje in de vruchtzak. Die andere foto is te veraf
Dit is de 2de foto door het inzoomen en flitser die je wat donkere vlekken maar dat komt dus daarvan. Op de echo wel kunnen zien dat er iets in de vruchtzak zat hij was niet helemaal leeg. Het bloed maakt me idd het meeste bang. Ben zo bang dat als ik ga vloeien ik alles verlies
Dit ziet er wel uit als heel veel bloed, ik hoop voor je dat je lichaam het opneemt en de baarmoeder en vruchtzak niet te veel prikkelt. Ik heb hele erge bloedingen gehad tijdens mijn zwangerschappen en daar veel voor opgenomen geweest, maar het echobeeld liet nooit zulke grote hematomen zien. Spannend hoor, sterkte!
Ik probeer zoveel mogelijk me rust twee pakken en te liggen zodra het kan. Ben net gebeld door de VK en 9 mei dubbele afspraak bij een nieuwe gynaecoloog in een ander ZH. Het is tot die tijd gewoon afwachten. ik voel me verder prima afentoe wat misselijkheid, trekkend gevoel in me onderbuik zijkanten. Ben wel veel moe. ik werk zelf in de zorg en heb heel wat dagen vrij moet dinsdag en vrijdag wel hele dagen werken maar de rest lekker vrij allemaal.
Ik lees net je verhaal vanaf het begin, wat een belachelijk van die echoscopiste in het ziekenhuis! Blij dat je nu positiever nieuws hebt wat betreft het vruchtzakje . IK zal voor je duimen wat betreft het bloed in je baarmoeder en hoop dat het meevalt. Goed dat je nu naar een ander ziekehuis gaat, geeft vast en zeker meer rust! Succes en natuurlijk ook gefeliciteerd!
Ik raad je echt extra Magnesium aan tegen dat vervelende trekkende gevoel Ik las dat toen als tip hier op het forum en ik ben daar nog steeds dankbaar voor
Kleine update. Vandaag een nieuwe echo gehad en een mooi stevig kloppend hartje te zien. Steeds meer hoop