afgelopen woensdag dacht ik dat dat mijn nod was maar helaas negatief getest nu was ik zondag nog niet ongsteld en heb ik nog een testje gewaagd en tot mijn verbazing kwam er een lichte streep mijn partner zag het ook toch nog smiddags een nieuwe test gedaan van kruidvat (2 voor 5 euro) en ook daar kwam binnen de tijd een lichte streep te voorschijn wel heel licht nog maar wel zichtbaar zou ik dan toch zwanger zijn? zou het dan kunnen dat ik mijn ei later heb gehad? was uitgegaan van de laatste menstruatie die was 24 dagen misschien was het nu wel 28 dagen.... maar kan het zijn dat je dan heel weinig hcg aanmaakt? en is dat niet erg? ooo wat ben ik bang dat ik toch niet zwanger ben durf mijn banner ook nog niet aan te passen...:s:s
hoi, ik zou je adviseren om de test van digitale clear blue te gebruiken, daar staat zwanger of niet zwanger. En als je echt zwanger bent staat ook hoeveel weken je bent. Deze test zou je zelfs 4 dagen voor je nod al kunnen gebruiken. succes, en ik hoop dat het raak is. gr
CB Digitaal ben ik van mening dat die erg veel hcg nodig heeft, en meis een streep is een streep! En als je op beide testen een streep hebt gezien, dan ben je zwanger! Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Je zou over 5 dagen misschien wel een CB digitaal kunnen doen, dan heeft je lichaam meer hcg aan gemaakt. Succes meid!
Een lichte streep = een streep hoor! Ik had eerst vier dagen voor NOD ook een heel lichte streep, maar het was zelfs voor mijn half slaapdronken man een positieve test. Hij was zo licht dat de streep na een uurtje of wat helemaal verdwenen was. Er zijn zo veel mensen die niet meteen zwaar positief testen, had zelfs op NOD nog een heeeel vage streep, maar -> mijn dochter is alweer 10 maanden! Maak je geen zorgen, als jij en je partner die streep hebben gezien, was ie er echt wel hoor! Gefeliciteerd!
dank jullie wel dan denk ik dat ik mijn banner wel kan veranderen hier en probeer vrijdag dan wel is die cb digitaal! ben opgelucht dat het inderdaad wel voor komt dat iemand minder snel hcg aan maakt.maar goed zwangerschaps symtomen heb ik zeker wel heeeeel erg moe echt met vlagen misselijk vooral in de ochtend en een rommelige buik hihi ben wel erg blij dan als je straks de eerste echo kan zien!