net zwanger een paar vragen!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door angiebaby, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Hai meiden!

Ik heb een vraag ik heb sinds 2 dagen een vreemd soort spierpijn gevoel bij mn ribben een beetje beurs(of net eronder )kan het niet helemaal duidelijk maken,of ik nu ga slapen of zitten heb er last van en ook in me zij een beetje en ook met ademhalen heb ik het gevoel dat mn buik zo opgeblazen is dus niet lekker.

En als ik dan eten heb staat het voor me maar heb ik het gevoel dat ik al hartstikke vol zit maar moet toch eten maar als ik dan eet heb ik het gevoel dat het er niet bij kan heel gek wie heeft deze dingen ook?

En ontlasting gaat nog wel aardig dus dat kan het niet zijn.
    En nu heb ik ook erge rugpijn tussen mn schouders weet niet hoe ik moet staan zitten of liggen.
    En slapen kan ik al helemaal slecht hoop niet dat dat al die maanden zo blijft.

Nou meiden ik hoopdat jullie me kunnen helpen.

2. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.

Het kan komen doordat je darmen wat hoger gaan liggen. (deze maken plaats voor je baarmoeder) Hierdoor kan het zijn dat je darmen tegen je maag aandrukken en dat je hierdoor weer een opgeblazen gevoel hebt.

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    oke dankjewel!

iemand nog meer tips?

4. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Gefeliciteerd!!
    Waarschijnlijk zijn het idd je darmen en andere organen die plaats aan het maken zijn en dan nog alle hormonen die je lichaam nu aanmaakt. Grote kans dat je daarom ook slecht slaapt nu. En het kan ook omdat je nog helemaal aan het idee aan het wennen bent en er bewust en onbewust van alles door je hoofd gaat waardoor je even wat slechter slaapt. Zal wel goedkomen dus.

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    jaaa dankje!!!
    okee dank je en die rugpijn?
    ik had alweer horror verhalen gelezen over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar heb verder niks van die symtomen dus dat lijkt me sterk......

6. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Rugpijn door miss het anders liggen omdat je slecht slaapt en je spieren verkrampen? Ik zou zo ie zo een lekker bad nemen en je man je extra laten masseren...
    Buitenbaarmoederlijke zwangerschap is altijd maar een super kleine kans dus dat zal wel niet.

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik had de laatste dagen ook hevige pijnscheuten in de baarmoeder/in mijn zij de hele dag door en dacht ook al aan het ergste (bbz)
    maar heb het opgezocht en symptomen van een bbz zijn vaak koorts, flauwvallen en bloedverlies , dat heb ik allemaal niet

8. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hmm nee sorry heb geen tips voor je,.

Maar in iedergeval gefeliciteerd met je zwangerschap.

9. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Die hoge rugpijn kan ook ontstaan omdat je boobs zwaarder zijn geworden daardoor (ik heb er nu nog steeds last van...) word je rug daar meer belast...

Liefs!

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    thanks meiden ja dat zal het wel zijn ben al een stuk meer gerust gesteld je merkt zo goed dat je lichaam hard aan het werk is ook al is het nog zo pril!!!!ik moest vandaag al andere bhs kopen omdat niks me meer lekker zit houd maar op over broeken het liefst draag ik lekkere katoenen rekbare broeken!nou het is voor een goed doel!!!!

11. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

hoi hoi over de klacht dat je last heb van je (ribben) heb ik geen ervaring mee zouw gewoon de vl bellen

en van dat eten heb ik ook gehad dat is nu weg heb gelukkig weer normaale trek en slapen heb ik ook rond die tijd gehad was er moe maar kon niet slapen

en dat is nu ook over

hoop voor je dat het bij jou ook over een paar weken over gaat

succes

12. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    gefeliciteerd!! Klinkt allemaal bekend hoor wat je voelt...ik had (en heb nog steeds nu met 23 weken) vreselijke spierpijnen overal! Opgeblazen buik (gevoel) en darmen en "vol" gevoel dat later misselijkheid werd..het hoort er allemaal bij. het kan heel goed dat je buikpijn gaat krijgen omdat je baarmoeder groeit. Schrik niet: het kan gaan voelen alsof je ongesteld gaat worden maar ook dat is heel normaal...je lichaam moet ontzettend wennen en hard werken en dat kost energie. dat ga je voelen...

genieten komt later misschien als je de 3 maanden voorbij bent haha! ff volhouden maar toch: geniet!

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Heeeey meiden heel erg bedankt voor de felicitatiessss
    Ja ik heb al heel erg het gevoel dat ik ongesteld moet worden en dan ga ik naar de wc bang
    Dat ik bloed en dan is het gewoon witte vloed gelukkig hahaha nou hoop wel dat dat
    Gevoel over gaat ja heb er echt last van maar probeer te genieten!!!

14. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Ik denk dat je lichaam inderdaad hard bezig is met voorbereiden wat er komen gaat. De hormonen razen door je lichaam. Als je deze klachten langer aanhouden , mag je misschien wel al eerder een echo dan 12 weken. Als je onzeker blijft kun je het altijd proberen en vragen. Ik vind je klachten wel heftig voor de 4 weken dat je nog maar in zit. Als je eerder een echo mag zou ik deze rond de 7de/8ste week doen, dan heb je namelijk grote kans ook een hartje te zien kloppen. Bij 6 heb je kans dat dat nog niet te zien is.

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hoi hoi ja ik krijg een echo als ik 7 weken plus 4 dagen ben dus op 2 dagen na 8 weken zwanger en dan weer bij 12 weken(krijgen we extra bij onze verloskundige)en daarna weer bij 20 weken en daarna weer extra bij 30 weken dus dat is wel lekker misschien ben ik al iets verder ik weet t niet ik heb behoorlijk wat klachten ja maar ik had ook erg last van ovulatie pijn en heb de eisprong flink gevoeld de verloskundige zei al gister aan de telefoon dat ik er gewoon heel gevoelig voor ben en dat ik dus ook sneller dingen voel ik krijg nu ook echt last van ochtend misselijkheid dus merk wel dat het goed werkt spugen heb ik nog niet hoeven doen.
    maar voel me dus echt vooral sochtends het vervelendst.

ps:het echo buro zei speciaal toen ik vroeg of het eerder kon dat ze dat liever niet deden anders zien ze dus wat jij zegt waarschijnlijk niks of niet veel en dan word je alleen maar onzeker gemaakt en dan zou ik pas bij 12 weken weer mogen dus vind het heel goed dat ze dat eerlijk zei dus vandag als ik bijna 8 weken ben!

Deel Deze Pagina