hai iedereen.. weet eigenlijk niet zo goed waar ik dit moest plaatsen,hier wil ik even mijn verhaaltje kwijt en weten wat jullie vinden en zouden doen. net mijn vriend gebeld die in turkije is,ik zei iets over zijn zus en dat viel verkeerd,waarop hij zei ik haat je,en ik kom niet meer naar jullie toe(baby 9maand) en zwanger 35 weken,ik voel me zo rot en kan alleen maar huilen hoe kan je zoiets nou ineens zeggen en denken. nu sms ik hem maar laat niks meer weten,zouden jullie nog smse of bellen of gewoon afwachten wat hij doet. ik ben ook zo teleurgesteld en wil het niet aan familie ofzo vertellen. ik ben echt kapot van het huilen,mij uitschelden zeggen dat ik niet meer moet bellen of smse niet morgen en niet volgende week... ben benieuwd wat jullie zouden doen met zo iemand... liefs
Ik vind je verhaal als ik eerlijk ben iets te kort om daar over oordelen. Is dit zo uit het niets? Of speelt er al langer iets? Lijkt me eerlijk gezegt niet iets uit het niets.
Tja, lastig om daar op te antwoorden. Ik kan ook niet uit je verhaal opmaken of er "iets" al langer speelt. Maar wat kan in hemelsnaam zeggen tegen je vriend, dat je vriend zo tegen je uitvalt dat hij je haat! Moet dan wel iets heel ergs zijn geweest. Ik begrijp dat je niet wilt vertellen wat je hebt gezegd. Maar als we het wel weten kunnen we je misschien beter helpen! Groetjes Lauri
Aylins hebben jullie misschien al langer wat problemen in jullie relatie,of komt dit als donderslag bij heldere hemel. Wat je ook hebt gezegd over zijn zus,ik haat je dat zeg je niet tegen je vrouw,raar verhaal.In ieder geval zou ik hem niet meer bellen of sms-en,laat hem maar contact met jou zoeken.
het is ook moeilijk te zeggen omdat we hem niet kennen, is hij iemand die r gauw vanalles uit gooit als hij boos is, en achteraf er niets van meent??
Ik zou ook hem eerst laten bellen ofzo.. Wat heb je dan wel niet over zijn zus gezegt als hij zoiets daarop antwoord..