dilemma

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ptries, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoi meiden,

ik heb een dilemma,
    wij gaan een geregistreerd partnerschap aan samen (of hoe je dat ook officieel noemt;)) en zijn daarvoor een getuige nodig.
    Mijn vriend kiest zijn moeder das al duidelijk, maar voor mij ligt t wat ingewikkelder,
    ik heb al sinds mijn 4e geen contact met mijn vader en mijn moeder is een 10maand geleden plots overleden.
    Nu twijfel ik tussen mijn beste vriendin die ik al 26jr ken of mn zus, met wie ik niet altijd een even goede band heb, dat verschilt echt per periode... maar ik wil haar ook niet zomaar voor bij gaan zeker niet na zeer moeilijk halfjaar.
    We maken er niet een groot ding van verder maar wil ook niemand voor het hoofd stootten.
    Allebei zou ook nog kunnen maar mn vriend heeft ook maar 1 getuige aangezien we het 'klein' doen.

we kiezen hiervoor omdat we met de tijd als de kleine man wat groter is, alsnog willen trouwen met de kleine man (of kids;)) erbij:)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat is het dilemma dan??
    Staat niet duidelijk een vraag in zeg maar hahaha

Maar als het om de getuigen gaat dan is dat echt nou beslissing en daarvan niemand je bij helpen.
    Doe wat je hart zegt!

3. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    nouja het dilemma is eigenlijk wie ik zou kiezen als getuigen, maar ik denk dat ik toch gewoon beide vraag...

4. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Alletwee is een prima oplossing. Maar alleen die vriendin, waar zo te lezen je vorkeur naar uitgaat is natuurlijk ook prima he? Het is ook eem beetje raar om je zus uit beleefdheid te vragen, al was het maar omdat jij dan terugkijkt op een dag met je echte getuige en de extra getuige die je niet helemaal zag zitten.

5. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Als je later nog van plan bent te gaan trouwen heb je toch weer getuigen nodig? Doe je nu eerst je vriendin, en straks je zus ook. Ik zou er niet te lang bij stil staan, of misschien ben ik te nuchter, maar als ik zou trouwen met mn vriend zou ik er niet mn hele leven nog aan denken wie mn getuigen zijn geweest, persoonlijk hecht ik daar niet zo veel waarde aan...

6. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Als je eerst geregistreerd partner wordt en daarna gaat trouwen heb je geen getuigen meer nodig bij het trouwen.

Deel Deze Pagina