na 1 1/2 jaar een regelmatige cyclus?

Discussion in 'Zwanger worden' started by silvana81, Mar 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    hoi,

in september 2006 zijn we gestopt met de pil, en vervolgens heb ik alle varianten aan cyclusdagen gehad...zie in mijn onderschrift.

nu zitten we in ronde 14 !
    en sinds vorige maand voor het eerst een cyclus gehad van 27 dagen en het ziet ernaar uit dat dat deze maand weer het geval is, want heb vandaag een tempstijging gehad van 36.5 naar 37.1 (dus ei is geweest).

sinds vorige maand zitten we in de mmm
    en tot nu toe zijn alle testen goed: zaad, bloedonderzoek, HSG (= foto van baarmoeder en eileiders) en PCT (= samenlevingstest)

Ik moet er wel bij zeggen dat ik sinds 2 maanden GEEN cola meer drink, terwijl ik normaal alleen maar de hele dag door cola dronk.
    ooit was er een topic over dat cola slecht was.....zou dat dan echt zo zijn?

zijn er meer meiden/vrouwen die opeens na z'n lange tijd een regelmatige cyclus hadden? en hoelang duurde het toen voor je zwanger was/bent?

groetjes silvana

2. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik had na een dik jaar eindelijk een normale cyclus. Na het stoppen met de pil varieerde het van 14 tot 46 dagen en had alles wat er tussen in zit. Nu heb ik wel een regelmatige cyclus lijkt het...alleen geen goed ei steeds.

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    hoi,

ik heb tevens dik 10 jaar de pil geslikt en jij?

wel erg rot dat je geen goede eisprong hebt, maar daar kunnen ze in het ziekenhuis wel wat aan doen toch?
    hoop dat je snel zwanger bent!

groetjes silvana

Share This Page