Help, ik durf niet meer op de bank te zitten!

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

fijn he mannen, die geloven ons nooit. Er liep er hier laatst eentje door de woonkamer heen, of nou ja rende. Heb toen heel rustig gevraagd of mijn man deze misschien weg wou halen hihi. Zat ie me heel raar aan te kijken want hij had nog niks gezien. Toen ie m zag schrok ie wel ff, was formaat stoeptegel zeg maar ( lekker overdreven haha )

Maar spinnen zijn gewoon eng, wat ze ook zeggen

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb ook alleen maar een grote mond omdat ie niet op MIJN bank zit :D. Maar feit blijft dat ze niks doen en dat ik het ook zielig en onnodig vind ze dood te maken. Ik ben zelfs zo heldhaftig dat ik ze ZELF met een glas buiten zet, goed he?!

3. skatjuh87

tja het zijn ook huisdieren. Zullen ongetwijfeld mensen zijn die ze echt op schoot nemen. Beginnen ze plots te spinnen en lekker kroelen he. gezellig :$

4. Een spin die spint, het klinkt grappig, maar stel je het eens voor :$

5. skatjuh87

hahaha zou je raar opkijken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit

6. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die hele grote dikke 'vriendjes' zet ik ook met een glas buiten (na een half uur moed verzamelen ;)), want als je daar op gaat staan, voel je het gewoon knappen onder je schoen :$

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Dus zij danken hun leven bij jou aan dat ze zo knappen onder je schoen? Ieuwwwwwww :$

8. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, vind ik zo vies en bovendien ook wel zielig ;)

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Whahaha! Formaat stoeptegel! :D Tarantula komt iets meer in de buurt.

Ik heb er ooit eentje gevangen. In de badkamer met een glas met voet. Om de voet heb ik toen een touw gebonden en zo het glas naar beneden over de spin laten zakken :D Briefje klaargelgd voor mijn ouders "er staat een verrassing op de badkamer" Zelf ben ik naar bed gegaan.

10. miffy11

miffy11 Niet meer actief

haha, ik las de titel van het topic en wist gewoon dat het over spinnen ging! eerst even gekeken of er een bijlage bij zat voordat ik m opende haha.

hoop dat je m niet meer ziet!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik was mooi op mijn bed gaan zitten ;)

12. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Van de week de tuinstoelen schoongemaakt wilde ze gebruiken voor een verjaardag binnen,ik ze uit de schuur willen pakken,grijp ik bijna met mn hand in zo'n mega spin(zo'n bruin/zwarte,):$
    Ik geef dus een mega gil(manlief was er niet)komt zoonlief(7jaar) Wat is er mam?
    Ikke:errr zit daaarr een heeellleee grote spin,zoon:nou dan haal ik m toch even weg mam,hij pakt m zo met een papiertje en knijpt m fijn,en doet m weg.

Wat ben ik blij dat hij niet bang is:p

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Getver vieze beesten.... maar kijk eens in je laarzen, daar was de onze in gaan zitten....is met ons wezen winkelen zonder dat ik het door had en toen ik thuis kwam en mn laarzen uit deed hong hij aan mn dikke teen....joehoeeee ik danste spontaan de polka:D vanaf die tijd neem ik mn laarzen ook een maat kleiner, weet ik zeker dat alle inwoners het niet overleven als ik mn voet er in stop

14. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whoehahahaha! is met ons wezen winkelen :D:D
    Had'ie nog wat voor zichzelf gekocht? :D

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Nee, had ie vast wel gewild, maar hij had niet genoeg ruimte om naar mn portemonnee te klimmen :p

16. zolief

zolief Niet meer actief

Ik heb wel eens gehoord dat het ietsiepietsie helpt als je de spin een naam geeft, zoals klaas, piet, jan of floris, of zo :D

Het werkt bij mij helaas niet echt..

17. iertje86

iertje86 Actief lid

19 jan 2010
    117
    0
    0
    Getsie... Vind ze echt vreselijk. Mijn man moet altijd lachen, als ik er een tegen kom, lijkt het wel of ik niet meer besef wat ik doe :p

Toen ik nog bij mijn ouders woonde zou mijn man, waar ik net verkering mee had, langskomen. Ik was lekker uitgebreid in bad geweest, had me aangekleed en wilde de badkamer uit. Zit er zo'n grote zwarte griezel op de deur. Wat ik gedaan heb weet ik niet meer, maar ik stond ineens met mijn kleren aan in een nog vol bad te gillen:$ Je kon mijn ouders en man (want die was er ondertussen ook al) opvegen.

18. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

hahahahaha ow wat vreselijk!!!

ik "kiep" ook altijd mijn laarzen om voordat ik erin ga. Heb die tik ook met mijn sokken. klop ze eerst binnenste buiten uit voordat ik ze aandoe. je weet maar nooit waar die krengen zitten :(

19. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad

*rol van de bank van het lachen*

Heb ook een hekel aan die krengen.

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Voor diegenen die spinnenbeest met een glas naar buiten brengen (ik moet er niet aan denken om met zo'n beest in mijn handen te moeten lopen), zijn jullie niet bang dat die spin toch weer naar binnen gaat? Ze weten de weg immers....;)

Ik bedoel, als ik een spin was, zou ik met vies weer ook liever binnen dan buiten zitten....

Ik denk altijd maar zo: buiten is het territorium van spinnen en andere enge beestjes. Maar zodra ze naar binnen gaan, komen ze dus ons territorium binnen en dan worden ze gedood door mijn vriend.

Deel Deze Pagina