ik heb aleen de eerste pagina gelezen, en daarna viel me op dat er bijlages bij zaten.. ik durf echt niet verder te kijken! Bbrrr....vieze enge beesten!!
Weet je wat je moet doen? Van die andere spinnen in huis halen, van die hooiwagens. Wij hebben er daar 1 van bij de meterkast zitten die ik altijd met rust laat zodat hij vliegjes kan vangen. Toen we terugkwamen van vakantie had hij een huisspin gevangen! Hij heeft hem helemaal leeg gepeuzeld, gisteren hebben we het dode lijk opgezogen met de stofzuiger Oh jah en haarlak doet ook wonderen, als je er 1 ziet gewoon een zooi haarlak er overheen spuiten! (is wel een beetje zielig eigenlijk)
gatver ik was net in de tuin aan het werk en er zat ineens iets op mijn gezicht, een spin! moest meteen aan dit topic denken ieuw
oh ja? Wat een helden die hooiwagens! Schijnen trouwens heel giftig te zijn. En ja, die haarlak is zielig, dat gun ik zelfs een spin niet
Hooiwagens zijn inderdaad heel giftig, voor andere insecten. Als ze een mens al bijten is het vergelijkbaar met een beet van een mug (ooit eens gezien op tv)
Ik heb 'm de hele dag niet meer gezien! Weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of niet Ik zit inmiddels wel weer normaal op de bank Nu ik m'n eigen topic weer lees krijg ik toch weer kriebels
We hadden nog wat moois vanmiddag! Ik was m'n telefoon kwijt (natúúrlijk had Damien daar weer aangezeten terwijl ik even naar de wc was). Ik vroeg op msn aan mn moeder of ze me even wilde bellen, zodat ik 'm zou horen. Hij bleek dus achter m'n tv te liggen (waarschijnlijk heeft Damien 'm op de tv gelegd, weggeschoven met zn vingers en is het er toen aan de achterkant afgegleden :x). Ik kijken, en JA HOOR, wat zit er vlak in de buurt van mijn telefoon? EEN SPIN :x 'Gelukkig' was dit 'maar' zo'n beest met lange poten, en niet zo'n dikke, maar toch! Ik heb uiteindelijk Damien maar achter de tv laten kruipen.. 'Ga mama's telefoon maar pakken! Waar is ie? Zie jij 'm? Daar ligt ie! Ga jij hem pakken voor mama? '
Nee hoor, ik zie er regelmatig uit als een lijk, maar dood ben ik echt niet (jaja weet ik wel, maar overdrijven maakt de zaak duidelijk)
En en en...? Heb je hem al gevonden? Wil je niet depri praten, maar die van ons heeft zich dus ruim een week schuil gehouden: komtie: Vanmorgen wil ik met mijn duffe kop mijn handen gaan wassen in de wasbak beneden, zie ik in het donker iets geks zitten in de wasbak. Langzaam drong het besef dat de spin daar zat tot me door. KIPPENVEL!! Vriend en dochtertje lagen nog op bed, die wilde ik niet wakker maken. Gelukkig hadden we nog een vierkante plaat naast kast staan die mooi over de wasbak kon. Ik heb hem er voorzichtig overheen gelegd en er een briefje voor mijn vriend opgegooid "DE SPIN ZIT IN DE WASBAK" Oh bah, hij was echt heel groot en vies!!!!!! Vriend heeft hem gevangen en naar buiten gegooid. Nu maar hopen dat hij niet terug komt!! (ze schijnen trouwens vaker in wasbakken en badkuipen te zitten las ik vandaag. Als ze daar 's nachts invallen komen ze er heel moeilijk weer uit. Brrrrrrrrrrrrr)