Moe, hoofdpijn en misselijk..... het weer?

Discussion in 'De lounge' started by 00Wendy00, Sep 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Wie heeft er ook zo'n last van?

Ik voel me nu al 2 weken vreselijk moe. Ben verkouden, misselijk en heb hoofdpijn. En het blijft zo hangen hé....ik krijg het maar niet uit mijn lijf! Zou het door het weer komen?? Het lijkt af en toe al herfst.

Dit weekend nog maar even die laatste zonnestraaltjes pakken, misschien helpt dat.....

2. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ja heb het sinds vandaag, werd vanmorgen wakker met hoofdpijn en snot verkouden:( echt een griep gevoel..

ik weet niet of het door het weer komt..
    ik weet wel dat heel veel mensen verkouden zijn!

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Het is ook echt van dat griepweer aan het worden. :(

Als je twijfelt zou ik anders gewoon eens bloed laten prikken hoor. Vooral als je al weken moe bent.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Voel me ook al weken lamlendig.. Denk i.d het wisselvallige weer.. Kan de hele dag wel slapen..;)

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hier sinds vandaag
    blegh
    dochterlief werd vanochtend ook snotverkouden wakker en ze kan alleen maar hangen
    we hebben vandaag een pyjama dagje

6. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    jahoor hier ook gister ff naar apotheek geweest en wat blijkt bijna iedereen heeft het dus ze hebben er bij ons speciaal de vitamine pillen voor in de aanbieding haha. heb nu pillen tegen chronisch moeiig en stressig en weet ik veel. met veel vitamine erin in ider geval en dat moet helpen haha ben benieuwd

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Welke pillen zijn dat dan....die wil ik ook wel....chronisch moeiig en stressig hihihih

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hier ook, alleen niet verkouden. wel gigantische hoofdpijn, moe en beetje dizzy. heb zelf het idee dat het spanningshoofdpijn is (nek zit ook helemaal vast), maar dat zal niet door het weer komen of heersen..

Share This Page