Zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sshanisee, 22 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sshanisee

Sshanisee Lid

22 okt 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,
    Ik ben nieuw hier en zou graag m'n verhaal willen delen.
    Ik ben sinds 15 augustus gestopt met de pil, 2 dagen daarna meteen een onttrekkingsbloeding gehad. En de maand daarop op 10 sept tot 21 sept ong geworden met 2 dagen ertussen zonder bloeding. Nu is het zo dat ik sinds maandag bruin bloedverlies heb, lang niet zoveel als bij mijn normale menstruaties en heb het nooit eerder deze kleur gehad, volgens mijn kalender app had ik rond de 8ste deze maand ong moeten worden. Ik heb verder ook nergens last van behalve de eerste dag een beetje zeurende buikpijn gehad, terwijl ik normaal toch echt duidelijk menstruatiepijn heb. Aantal zwangerschapstesten er al tegen aan gegooid maar blijven negatief.
    Zou dit mijn menstruatie zijn of een innestelings bloeding?

2. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ik denk eerlijk gezegd dat je aan het ontpillen bent. Daardoor heb je denk ik ook een kleur bloed die je niet herkend. Als je echt zo veel dagen over tijd zou zijn, zou een test al lang positief moeten zijn.

Liefs

3. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.750
    646
    113
    Gelderland
    Mijn cyclus was ook een beetje in de war. Twee keer ongesteld in 3 weken en toen na 2,5 week alweer mega ongesteld en tussendoor ook bruinige afscheiding/bloedverlies. Na de laatste keer ongesteld, was ik de ronde daarop zwanger.

4. Sshanisee

Sshanisee Lid

22 okt 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor jullie reacties. Ik heb al een klein aapje van bijna 4 rondlopen met hem was ik zwanger geworden door m'n pil heen, dus dat stoppen met de pil en lichamelijke veranderingen zijn helemaal nieuw voor mij en weet dus dit keer echt niet wat ik kan verwachten. Hoop dat het snel raak is!

5. CHARRR

CHARRR Lid

22 okt 2015
    8
    0
    1
    Vrouw
    Ik ben afgelopen september gestopt met de pil en ik had ook een paar dagen voordat ik ongesteld werd twee dagen bruinverlies. Ik denk dat het inderdaad met ontpillen te maken heeft. Ik lees dat verschillende mensen ook bruinverlies hebben.

6. Sshanisee

Sshanisee Lid

22 okt 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar het rare is is dat het nu 4 dagen alleen beetje bruin verlies is, veeeel minder dan normaal en t is nu alweer bijna weg. En ik heb ergens gelezen dat je het pas een menstruatie kan noemen als je ook rood beging te vloeien.

7. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Ik ben 12 augustus gestopt met de pil, 16 augustus is mijn onttrekkingsbloeding geweest. Dinsdag 15 september begon mijn bruinverlies, dat duurde ongeveer 4 dagen. Op de 4e dag test gedaan en die was positief. Je hoort ook wel eens dat mensen pas veel later positief testen. ;)

8. Sshanisee

Sshanisee Lid

22 okt 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elsa86 bedankt voor je reactie! Ik heb ook zo sterk het gevoel dat ik zwanger ben maar Ik heb vanmiddag nog een test gedaan (was wel van de action, weet niet of deze optimaal werken) maar die was helaas weer negatief, dus ik denk niet dat ik zwanger ben deze ronde, hoop dus dat er snel een menstruatie komt want word gek van de onzekerheid.

9. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Die van de action hebben veel HCG nodig. Ik heb een test van de kruidvat gedaan. Niet die van 2v5, maar die waar er een plusje verschijnt en die was licht positief. Paar dagen later met action test en die was toen ook positief. Kruidvat 2v5 zijn ook wel gevoelig.

Ik hoop voor je dat het toch raak is, maar zo niet...op naar de volgende ronde:)

10. Sshanisee

Sshanisee Lid

22 okt 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké dankjewel voor de tip! Zal morgen nog even die van de kruidvat halen, als die niet positief is leg ik me erbij neer want is om gek van te worden dit haha

11. Sshanisee

Sshanisee Lid

22 okt 2015
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou bloeding helemaal verdwenen en test weer negatief, hoop op een normale menstruatie binnenkort en op naar de volgende ronde!

Deel Deze Pagina