heb al weken last van voorweeën, maar vannacht een hele rare nacht gehad. wakker geworden van pijnlijke harde buiken, en veel rugpijn. voelde gewoon allemaal raar en anders dan de afgelopen weken. vanmorgen kwam ik onder de douche uit, heel zeker dat het was begonnen. dit was echt een (rug)wee. duurde bijna 5 minuten, en was heel anders dan de voorweeen die ik al weken heb. maar nu, bijna een uur later, niks! zit al een uur te wachten met mijn vluchtkoffertje, maar vraag me echt af of het nog wel komt. :x
Rare dingen he, die weeen/oefenweeen/voorweeen... Had de laatste dagen ook ineens rare krampen die soms best pijnlijk waren en die ik ook echt moest wegpuffen. En nu weer niks! Het zou bij jou best het begin van het echte werk kunnen zijn. Maar dan duurt het volgens mij vaak ook wel een tijdje voor er echt regelmaat in komt. Dus er zit niks anders op dan geduldig afwachten vrees ik...! Sterkte!
Je zou wat dingen kunnen gaan doen, misschien dat je daarmee je baarmoeder prikkelt waardoor het door kan gaan zetten?
heb nog genoeg te doen, we zijn zaterdag verhuisd moet om 2 uur bij de gyn zijn, misschien dat zij iets kan pulken ofzo.. was er net weer eentje, maar een hele lichte... niet eens de moeite waard om een wee te noemen
frustrerend zoiets he.. ik had vanmorgen ook 3 weeen en dacht ook heeeeee das lekker rap, maar neeeeeee tis alweer weg
Ik weet hoe je je voelt, balen hé???! Tot week 38 had ik eigenlijk de hele dag harde buiken/voorweeën, 's avonds zelfs met regelmaat en ineens was het weg. Heb nachten gehad dat ik dacht, nu is het begonnen, maar NIETS!! :x Sinds week 38 al 4 ctg's ter controle en het is windstil, enkel zaterdag enkele uitschieters, maar nog niks. Ik hoop in ieder geval dat het doorzet bij jou (en bij mij! ) Succes!
Lastig he? Ik heb sinds vannacht het gevoel dat ik echt ongesteld ga worden en dacht al: goh, zou dit het begin zijn. Maar het blijft bij menstruatiekrampen en ze worden ook niet erger, dus tja, het zullen nog wel oefenweeen zijn. Ik zou er trouwens niet op gaan zitten wachten met je vluchtkoffertje hoor. Dan gaat het wel heel lang duren. Gewoon doen wat je nog moet doen en dan gaat de tijd ook een stuk sneller.
Hallo allemaal, Herkenbaar. Gisteren kreeg ik ineens weeën, gelijk om de 2 minuten, dit heeft 6 uur geduurd! Het probleem was alleen dat ze niet sterker werden en dus niet voor ontsluiting zorgden. De verloskundige zei dat het dan vast voorweeën waren. Die voorweeën kunnen je echt voor de gek houden.....
god, die weeën zijn gekomen hoor.. en hoe! t zette door in de wachtkamer bij de gyn, bleek 4cm te hebben dus mocht meteen door naar de verloskamers. om 18.45 is Fenne geboren!
Gefeliciteerd met je dochter. Is nog best vlotjes gegaan dan. Geniet maar lekker van je kleine wondertje.