help ik groei!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jetje7891, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetje7891

jetje7891 Actief lid

19 sep 2014
    151
    3
    18
    Ha,
    ik ben nu bijna 8 weken zwanger, nog gigantisch misselijk en moe. Heb nu emesafene en dat werkt bij mij gelukkig wel! Hoef nu niet zo vaak meer over te geven. Nu de volgende vraag: ik ben bijna 8 weken zwanger van onze eerste, maar heb echt al een buik! Het is niet meer te verbergen. Wij moeten nu nog tot 5 december wachten voor de eerste echo, maar zou ik die om deze reden eerder mogen? Ook zitten er tweeling bij ons in de familie, beide kanten, dus vind t nu toch wel spannend worden! Wat vinden jullie?

2. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

2 mei 2009
    336
    0
    16
    Allereerst gefeliciteerd

helaas is het geen reden om eerder te mogen helaas .. en een 1 ling of 2 ling zegt helaas niet alles over de grote van je buik ..

maar 5 dec vind idd wel ver als je nu al 8 weken ben .. je kan evt naar een echo buro gaan en zelf daar een echo laten maken ..

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Bij Echolooks in Nieuwegein kun je vanaf 7w terecht voor een 'pretecho'. Rond deze termijn komt je buik meestal door je darmen. Die kunnen vrij heftig reageren op de hormonen en groeiende baarmoeder. ;)

4. Suusvw

Suusvw Actief lid

13 jun 2014
    163
    0
    0
    In deze fase van je zwangerschap kunnen het heel goed opgezette darmen zijn waardoor je buik dikker word. Dat had ik ook :)
    Ik denk niet dat ze je eerder laten komen voor een medische echo maar misschien kun je eerder voor een pretecho?

Deel Deze Pagina