Het lijkt wel alsof ze telkens in brand staan en de uh punten zelf verkleuren van roze naar blauw en dan wit!! Ik heb dit als ik het koud heb maar ook soms gewoon zomaar..duurt ongeveer een half uurtje telkens en ik word er serieus misselijk van ( en ik wil nog wel bv gaan geven �::)) Vaseline geprobeerd en bij ha geweest en kan niets bijzonders zien of voelen. Herkenbaar of tips?? Doet zo pijn en ik ben echt niet kleinzeerig
Ja dit klinkt typisch als raynaud! Dit kun je met je vk bespreken, misschien hebben zij goede oplossingen.
Bij raynaud komt er trouwens niet genoeg bloed in de haarvaten, die trekken dan samen. Dus er iets op smeren werkt helaas niet. Het is een kwestie van de doorbloeding verbeteren, bijvoorbeeld door meer beweging (eindje wandelen wil soms al wonderen doen) Er is ook redelijk wat over te vinden op Google. Sterkte ermee!
Jeetje schrik hier nogal van! Hoe zit het nu met bv kan ik die wel geven zonder dat ik door de grond gaat van de pijn? Iemand bekend hiermee??
Wat vervelend!!! Ik heb alleen soms dat ze ontzettend jeuken en dat de vellen eraan hangen zo droog zijn ze dan terwijl ik ze elke avond voor het slapen gaan insmeer met de borstencrème van Zwitsal