Sorry maar ik vind het altijd zo jammer als mensen zo reageren.. Mag ik je vragen wat voor reden je hebt om zo te reageren?Helpt het de situatie?Of verandert het nog iets? Vind het zo niet nodig..zeg dan niks
dat lijkt me wel even schrikken ja dat je in verwachting ben van een 2ling en dan ook nog eens dat je relatie niet goed gaat maar ik denk dat je het wel gaat redden het zal alleen wat moeilijker worden
Och meiske toch wat een ellende. Je moet zelf de keuze maken en er achter (blijven) staan. Hij kan altijd de lieve papa zijn en blijven, maar een lieve vriend/echtgenoot is hij kennelijk niet voor jou. Je moet echt voor jezelf kiezen, maar die keuze moet je zelf maken. Succes! En de reactie over het bewust zwanger raken naast je neer leggen!
Bedankt allemaal! Het doet me erg goed dat er mensen zijn die toch nog mee leven ongeacht ze je kennen of niet.
Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen voor jou en je 2 kindjes. Het gaat wel zwaar worden denk ik, maar ik geloof dat je het kan! Sterkte
sorrie bij deze mijn excuses! ik ging er eigenlijk zo vanuit dat het een bewuste keuze was. hier in mijn omgeving is er een stel wat dus bewust voor een kind heeft gekozen terwijl de relatie niet goed zat. we zijn nu een paar jaartjes verder en het inmiddels zijn ze uit elkaar en gaat het echt niet goed, je ziet echt dat het kind eronder lijdt. vandaar mijn reactie. nogmaals mijn excuses. succes met de hele situatie!
ik lees mijn reactie net terug en het is erg bod! ook tegen de andere meiden mijn excuses ik had niet zo moeten reageren, hoop niet dat ik gelijk negatief sta hier op het forum. ook ik heb last van mijn hormonen.
Haha ook ik had gereageerd op je reactie! Nou iedereen kan wel eens zo reageren! Je staat écht niet gelijk negatief bekend op het forum nu Gelukkig gieren de hormonen hier op t forum dus iedereen zal t wel begrijpen!
Heerlijk om te zien. hoe iedereen met elkaar meeleeft. ff galspuugt.. en weer kiss and make up.. SUPER... ontopic.. meid.. vind t een hele moeilijke situatie, maar je komt erg sterk over.. je keuze zegt daarin al genoeg.. je kiest voor je kids en daarin ook voor jezelf.. Misschien dat juist deze breuk hem doet inzien wat ie moet missen door zijn gedrag.. Liefde alleen is niet genoeg, helaas... Je gaat t zeker redden.. Veel sterkte en Succes....
Wat zit je in een vrezelijk lastig pakket! Ik zou me kapot geschrokken zijn als we een tweeling zouden krijgen......dan moeten we verhuizen en dat is in deze tijd ook niet makkelijk! Maar als ik zo je reacties lees weet je goed wat je wil en laat je niet van de wijs brengen. Het is heel vervelend dat je vriend niet trouw kan zijn ondankt dat jullie heel veel van elkaar houden. Ik heb dit van heel dichtbij mee gemaakt en het is heel pijnlijk en moeilijk voor jullie bijde. Zoals je zelf al zegd hij veranderd niet en dan kan je beter voor jezelf en je kinderen kiezen. Je zegd ook dat hij je niet laat vallen en toch de vader wil zijn van jullie kinderen en dat is ook heel wat..........niet wat je wil maar het is wel iets! Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er toch samen voor de kinderen kunnen zijn al wonen jullie dan niet meer bij elkaar.