Twee vriendinnen zijn pas bevallen (oktober, november) maar ik heb die kleintjes niet vastgehouden. Ik keek liever naar hoe mijn vriend ze vast hield haha. Voelde me al een slechte moeder
Dat gevoel heb ik ook altijd. Nu iets minder. Schoonzus was eens hier, haar baby (toen 6 maanden) lag te slapen en ze moest nog even snel een boodschap doen. Dus ik oppassen en toen ging hij huilen!!!! Oooh neeeeee!! Maar...ik heb hem stil gekregen, je wilt niet weten hoe BLIJ en TROTS ik was op mezelf! Haha
Haha herkenbaar!! Ik had altijd een beetje een hekel aan op kraamvisite gaan. Verzon vaak zelfs dat ik ze beter niet vast kon houden omdat ik wat verkouden was en kleintje niet ziek wilde maken . Maar, zodra mijn dochter er was ging het als vanzelf. Dat is meteen zo normaal en zo eigen, alle cliché's zijn waar!! Inmiddels kan ik ook beter omgaan met kindjes van anderen, haha!
Ow dat is heel normaal hoor. Vooral bij de eerste. Een eigen kind is niet te vergelijken met kinderen van andere mensen, zelfs als het familie is.
herkenbaar was ook bang dat ik het met ons kleintje zou hebben, maar met je eigen kindje is dat zo anders
Ik had al een dochter en was zwanger van de tweede toen ik op kraamvisite ging. Ik mocht de kleine ook even vasthouden. Doodeng vond ik het!Het zweet droop mij langs het hoofd. Zo klein,zo breekbaar.. brrr. Mijn tweede dochter werd geboren en ik had nergens last van. Komt misschien gewoon omdat het niet je eigen is. Ik weet het niet.
Ik ken het helemaal. Heb totaal niks met andermans kids, maar ben wel dol op mijn eigen kids. Komt goed!
Ik moet ook niets van Babies weten hoor. Hou ze liever niet vast als ze van een ander zijn. Niet omdat ik ze niet leuk vind maar vind t doodeng. Met je eigen kind zal t vast heel anders zijn. Ik ben er zelf niet bang voor.
Ik heb een héél klein zusje... dus heb het eigenlijk al wel gewend om een baby in handen te hebben, poepluiers te verschonen en te troosten.... nooit geen moeite mee gehad... heb ook een klein neefje en toen ik 7 weken zwanger was vond ik het ook nog steeds geen probleem... als ik er ben hebben papa en mama rust want ik neem de boel wel met alle liefde over