Onze dochter van 16 maanden heeft last van der kiezen (wat gelukkig normaal is) 3 weken geleden zagen wij een puntje (van de kies) en die zelfde dag kwamen de broeken!!! Water..... En wel 12 op een dag. Ze had geen eetlust.... Gelukkig dronk ze wel goed en droogde ze niet uit. Ook kreeg ze er koorts bij.... Nu 3 weken later is ze nog steeds duf/moe en grieperig. Ook heeft ze zo af en toe die waterbronnen nog.... Is dit normaal dat het zo lang duurt????
Je weet nooit of er nog meer keizen onderweg zijn. Bij Tycho kwam zn eerste kies alleen en een maand later kwamen er 3 (!!!) tegelijk. En al die tijd maar dunen broeken, open kapotte billen en hij voelde zich niet happy (logisch ook) als je het niet vertrouwd kun je altijd nog even naar de HA gaan en het overleggen. Ben van de week met Tycho ook bij HA geweest want hier liggen de billen ook alweer 2weken open en weer dunne broeken. kreeg toen en zalfje mee voor schimmelinfectie en hij zei toen ook dat er buikgriep heerste dus dat hij dat ook wel opgepkat kan hebben. Goed te drinken geven en de billen proberen even te luchten (in de blote kont laten lopen dus) Sterkte! en beterschap voor je meisje! x
idd misschien een buikgriepje.. ik herken het hier niet.. bij mijn dochter kwamen ze alle 4 tegelijk en ze heeft ong. 2 dagen spuitluiers gehad en de luieruitslag was met een dag of 4 (met maizena) weer weg.. Heb je al gekeken of je meer kiesjes ziet? misschien is het wel nog steeds zo omdat ze elke keer een beetje beter is en dan weer een kies door krijgt en het dus lijkt alsof het nog van 1 kiesje afkomt?
Hier kwamen er ook 4 kiezen tegelijk door! Met ook op en af van die dunne zure poepbroeken... Heeft hier in ieder geval ook een hele tijd geduurd voordat ze weer helemaal happy was! Op het moment heerst er inderdaad ook een buikgriepje, hier ook voorbij gekomen... Toen ook waterdunne diarree en overgeven. Misschien dat het bij jullie even een combinatie is??
helaas heeft mijn zoon het tot nu toe bij elke tand en kies zo lang en heftig gehad. elke keer is het weer een drama. laatste keer duurde ook zo'n 3 weken