maar je kan toch ook bij sms,in het menu de optie wijzigen of je alleen het telnr wilt zien of de voornaam eerst enz. of ben ik nu fout? hahaha
Nou het probleem van smsjes en emails " dubbel" ontvangen is opgelost. Nu het andere probleem nog.... Heeft 1 van jullie deze telefoon ook? En zagen jullie dan wel bij je smsjes de naam vd afzender? Bij Tmobile, de winkel, zeiden ze dat het hier om beveiliging gaat en ik dus een software update moest doen. Heb ik gedaan, maar tevergeefs. Wordt er gewoon simpel van.
Miss is het dit: Ga naar je sms -> opties -> algemene opties Staat er dan bij weergavenaam ja of nee? Als hij op ja staat, krijg je de naam in je smsinbox te zien, staat hij op nee zie je het nummer.
Heb ik gedaan, staat op naam weergeven ... Verder ben ik wel echt happy met mijn telefoon hoor, voel me helemaal een hippe moeder haha.
ff batterij eraf en eraan? (nadat je de updates hebt gedaan). Heb je trouwens nadien ook gewoon nieuwe smsjes gehad, dus niet dat je steeds naar de oude zit te kijken?
Ja batterij eruit en weer erin gedaan. En heb mijn vriendinnen gevraagd een test smsje te sturen, maar elke keer weer zie ik hun nummer, niet de naam.
Heb je je batterij eruit gedaan terwijl je telefoon nog aanstond en minimaal 2 minuten gewacht voordat je de batterij terug geplaatst hebt?
Ik heb nog even voor je gezocht op een forum voor de blackberry maar kan geen antwoord voor je probleem vinden.
Dank je wel Naomi, ik heb ook al op blackberry forums gekeken, maar helaas geen oplossing kunnen vinden.
Probleem opgelost Ik had mijn blackberry via Marktplaats gekocht en ook weer verkocht via Marktplaats. En weer een andere gekocht uiteraard en nu ben ik helemaal happy want alles doet het, ook mijn smsjes komen nu op naam binnen. D Dit topic mag dus dicht.