haha heel klinkt heel bekend! alhoewel hijs n paar kilo afgevallen de laatste tijd (niet ie zo zwaar is hoor) maar hij snurkt nu wel minder! en als ie snurkt vraag ik of ie op zn buik wil gaan liggen en dat doet ie dan ook en dan is het afgelopen [-o<
hoi hoi, ik heb ook een vriend die snurkt. ik heb net als jij het snurken opgenomen met mijn tel. mocht je het nog in je tel.hebben staan speel het maar af zodra hij begint met snurken. ik heb het zelf zo gedaan;hij werd wakker van zijn eigen gesnurk! sinds die tijd is het een stuk minder geworden wie weet werkt het bij jou ook hoop dat het voor ons allemaal ons jaar is! heb net een mk gehad en zit nu weer op ronde 1. succes kristy
Als je wakker bent hoor je idd het gesnurk er doorheen. Snurken is een vrij lage toon en dat wordt er dan uit gefilterd. Ik word er niet meer gelijk wakker van, dus kan nu wel eens wat langer achter elkaar doorslapen. Soms is het idd zo hard en word ik er wakker van. Dan ben ik dus ook gelijk pisnijdig en maak hem ook wakker.
Ik heb ook zo'n snurker... aaaargh, af en toe krijg ik moordneigingen 's nachts. Ik ben zo bang dat ik met oordopjes 's morgens de wekker niet hoor... iemand ervaring? Af en toe een nachtje op het logeerbed om weer bij te slapen doet ook wonderen, maar vind ik wel erg ongezellig! Groetjes, Anakin.
Erg vervelend meid! M'n vader snurkte vroeger ook altijd, die heb ik ook een keer opgenomen, hij moest wel lachen, toen hij zichzelf terug hoorde. Op vakantie hebben mensen die langs het raam van m'n ouders liepen, ook gehoord dat hij snurkte. Ze vertelden het hem de volgende dag.
Die van mij snurkt gelukkig maar af en toe. Maar als ik het echt zat ben knijp ik gewoon zijn neus dicht Dat helpt als een sneltrein hihihi