Haha ohhh heerlijk broodje bapao! Dat is lang geleden. Krijg er spontaan zin in. Ik ga morgen maar eens even zo'n broodje halen...
ja is nu ook niet echt nodig he die vlammen ik vind het wel ideaal als ik geen verstopping meer heb sinds ik die broodjes eet,maar vlammen hoef ik nu ook weer niet hihih word er nog melig van ook
grappig dat iedereen zo zijn eetgewoontes heeft! Ik begon met de traditionele augurken, maar dat heeft mijn lief overgenomen, ik hoef ze niet zo nodig meer :S Wel ben ik verzot op vanillevla en droom elke avond van een friet stoofvlees (van de belg hier in het dorp) *kwijl kwijl* Benieuwd wat het volgende gaat worden hahaha Smakelijk weer vandaag meiden.... liefs
ik krijg helemaal trek van al dat lekkers. hmmm broodje bapao, kaassoufle, frikandellen zucht....... tussen de middag ben ik heerlijk met de meiden van kantoor wezen eten bij de lunchroom, patatje met + een balletje pinda heeeeerlijk, kan er weer tegen aan haha.
tja zo ben ik gek op saucijzenbroodjes ( lekker klef) verder op zich nu geen rare ticcen. ja wickey sinaasappel!
hahaha gewoon 6 tot 8 van die vieze dingen naar binnen werken op een dag, geweldig Oke, jij bent er iets minder blij mee maar goed, het is maar tijdelijk he Ik heb eigenlijk geen rare eet gewoontes... Ik ben iets gekker op pindakaas dan anders, maar daar was ik al enorm gek op dus nee dat is het niet. O ja wel! In het begin at ik elke week broodjes haring weg hahaha, met een lading ui. Oe daar heb ik nu ook wel trek in eigenlijk.... Dat was zo op de een op andere dag weer over. Succes met je bapao verslaving
oefff het is echt nog niet minder geworden heb er nu vandaag 5 op,en wil nu stoppen,maar ben bang dat ik vanacht tussen 1 en 2uur weer wakker word en weer chago word van de trek en eruit ga,en richting magnetron loop hihh ja ik hou het er maar op,dat het snelllll weer over is deze verslaving
Bah broodjes Bapao! Als ik ergens geen zin meer in heb dan is het broodjes Bapao (voorheen wel), nee doe mij maar een broodje gezond
Dat zou ik niet onderschatten hoor, broodjes bapao zijn wel heeeeel calorierijk, zo'n 300 per broodje haha. Reken maar uit...Niet dat je je daar al te veel moet bezig houden tijdens je zwangerschap. Maar bapao rundvlees hmmmm! Krijg spontaan trek.