Help ik heb een volger!

Discussie in 'De lounge' gestart door Igglepiggle, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vanmorgen heb ik mij aangemeld bij Twitter. Niet om over mijzelf te gaan twitteren, mijn leven is zo saai, niemand zit daarop te wachten. Ik ben op twitter gegaan om mijn favoriete band te kunnen volgen en zo op de hoogte te blijven van hoe en wat. Maar nu heb ik ineens een mailtje dat iemand mij volgt. Uh moet ik nu dan ook gaan twitteren? Als dat het geval is dan ga ik snel mijn account maar opheffen. En hoe weet ik nu dat iemand die ik volg een tweet heeft geplaats (noem je dat zo?)?

2. rums

rums Niet meer actief

Is het twitteracount van je band niet openbaar?

3. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Je hebt geen enkele verplichting om te tweeten. Sommige mensen volgen random personen in de hoop dat diegene terug-volgt, het is een soort reclame. Als je een band volgt, dan kan dat best iemand zijn die ook een band heeft met een soortgelijk genre.

Niets mee doen, gewoon lekker zo laten.

4. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Nee hoor, ik heb 6 volgers, (ik ken ze persoonlijk) maar ik tweet nooit over mezelf.
    De sporadische tweets die ik verstuur zijn reacties op beroemdheden die ik volg.

5. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ok. Misschien ga ik ook nog wel tweets versturen naar degene die ik volg. eerst nog maar even de kat uit de boom kijken.

6. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Geen idee, maar waarom ga je dan op twitter als je het zonder een account kan volgen?

7. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik heb ook Instagram, plaats er nooit wat maar heb ook al tientallen onbekende volgers haha.

Heb het gewoon gedaan om net als jij bepaalde mensen te volgen, je bent niet verplicht om ook te gaan twitteren.

8. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik heb hetzelfde, negeer het allemaal maar haha plaats ook eigenlijk nooit wat... ben een uberfacebooker en verder laat ik alles links liggen, je bent tot niets verplicht hoor. snap nog steeds niets van twitter maar heb toch al ruim een jaar een twitteraccount...

Deel Deze Pagina