jeetje meid, ik was al een beetje bang dat het niet goed was, omdat je nog niet gereageerd had... vind het echt verschrikkelijk voor je.... dikke knuf!
dankjewel! Ik heb echt een rot gevoel! Totaal geen controle over mijn emoties en ik wil de hele dag huilen... Na 2.5 jaar onzekerheid, ziekenhuisbezoekjes en medicijnen was het eindelijk echt waar en nu weer niet. Ik heb echt met mijn emoties in een achtbaan gezeten en heb het gevoel dat die achtbaan alleen maar naar beneden rijdt nu....
kan me heel goed voorstellen, ik weet ook gewoon niet zo goed hoe ik je zou kunnen helpen, zit zelf ook nog in die onzekerheid, en nu ik jouw verhaal ook lees wordt de twijfel bij mij ook weer een beetje groter of het wel goed zit allemaal... als ik wat voor je kan betekenen, zeggen hoor! sterkte meid!
lief van jou! Kan me voorstellen dat jij meer twijfelt nu maar een bloeding kan heel onschuldig zijn! Rustig aan en probeer positief te blijven! Xje
lief van je! ik probeer ook echt om positief te zijn, en gisteren en vrijdagavond lukte dat ook erg goed, maar nu vanochtend ontdekte ik weer wat bruinverlies, dus nu maak ik me toch weer zorgen, doe echt mijn best positief te blijven, maar lukt niet zo goed
Jeetje meid, wat een dikke teleurstelling zeg! Wie weet was ie erg laat met innestelen...en groeit ie straks toch nog goed. Ik steek een kaarsje voor je aan. Hoop echt dat er een wondertje met je wondertje gebeurd. Ben je wel een beetje bijgekomen in de Ardennen? Jullie hadden dat wel even verdiend zeg. Heel veel sterkte en succes meid! Elmo
Zou dat echt kunnen? Ik heb daar niet eerder van gehoord. Ik durf er niet op te hopen! Ik vind jullie reacties erg lief en erg fijn! Ik ben zo blij dat ik hier terecht ben gekomen! Ik kan hier mijn verhaal kwijt en voel me dankzij jullie echt begrepen! Dankjulliewel! Xje Chantje
Nou, ik weet dat de innesteling nooit zeker is. Als dat ietjes langer heeft geduurd.... Ik hoop het gewoon ontzettend voor je! Nou maar hopen dat jullie groei constateren bij de volgende echo! Nog kramp of bloedverlies gehad? Elmo
nee ik heb geen krampen of bloedverlies gehad. En ik voel me echt onwijs zwanger! moe, moe, moe, misselijk en gevoelige borsten.... Ben echt aan het aftellen naar de echo, wil zo graag zekerheid! Xje