Heey iedereen! K ben even helemaal de weg kwijt.. ik heb ong 2 weken terug 4 dagen lang last gehad van een soort bruin bloed.. (oud bloed ofzo :S) en dat terwijl ik pas 2 weken daarna echt ongi zou moeten worden. Ik ben nu nog steeds niet ongi, zou het kunnen dat ik zwanger ben? En zo niet.. waar kwam 2 weken na me vorige ongi ineens dat oude bloed vandaan?! Ksnap er egt niets meer van.. ben nu ook al een paar daagjes overtijd.. (de banner loopt zowiezo niet helemaal goed, ben nu 2/3 dagen overtijd ongeveer..) Kan iemand me hier helpen?? Greetzz moi
dat 'oud' bloed twee weken na je ongi zou met je ei te maken kunnen hebben, als je nu overtijd bent zou ik een test doen meid. maar volgens mij ben je ook nog niet zolang gestopt met de pil als ik het goed heb, dan kan het ook met ontpillen te maken hebben, wat niet weg neemt dat je wel zwanger kan zijn hoor!! succes met testen!! laat je iets horen??
ik slik al 2 jaartjes geen pil meer, dus ik denk dat ik nog wel even wacht met een test voor de zekerheid... maar het kan niks ernstigs zijn dus? thnx!!
dan heb ik je denk ik verward met iemand anders, maar nee volgens mij is dat niets ernstigs hoor, ik heb het hier wel vaker gelezen. maar als je 2/3 dagen overtijd bent kan je toch testen???
ik zou als ik jou was even gewoon een testje halen... je kan al testen als je 1 dag over tijd bent. het zou kunnen dat het hcg bv nog niet hoog genoeg is maar ik zou gewoon even testen succes laat je het ons weten?
Nou mensen.. zo net getest en het was jammer genoeg maar 1 streepje.. helaas als ik over een week nog niet ongi ben doe ik hem nog wel een keer overnieuw.. wil niet de hele tijd teleurgesteld worden natuurlijk 8) Bedankt kusssss
zou het niet een ongi kunnen zijn geweest? want ik ben nu al een week overtijd en heb zaterdag getest maar die was negatief.. en kdenk niet dat het zin heeft om nog een keer te testen... of wel? kdenk dattik daar nog beter even mee kan wachten... maar het voelt ook niet of ik ongi ga worden.. wat kan ik het best doen?