De afgelopen dagen heb ik of geen afscheiding of juist ineens een 'waterig stroompje'. Ik voel dan echt dat ik vocht verlies en mijn ondergoed is dan ook goed nat. De afgelopen dagen heb ik af en toe een apart gevoel in mijn onderbuik, een beetje alsof ik ongie ga worden maar dat is nog te vroeg. Ik kom het 'waterige stroompje' nergens tegen vandaar dat ik toch even een nieuw onderwerp aanmaak. Als je het herkent, zwanger of juist niet graag even een reactie dan weet ik in ieder geval meer. Bedankt!
Toen ik zwanger was, had ik soms een helemaal natte onderbroek. (echt waterig nat). Ik heb achteraf aan de gyn gevraagd of dit bij mijn miskraam hoorde, maar dit was niet het geval. Ze gaf aan dat dit door de zwangerschapshormonen zou kunnen komen. Ik hoop dus maar dat dit voor jou een goed teken is!
Bedankt voor jullie reacties! (Hoop dat je snel weer zwanger bent Marla!) Dus jullie herkennen dit... Hadden jullie dit ook al voor jullie NOD. Vanmorgen deed ik schoon ondergoed aan en kon ik idd al na 2 min verschonen. Vanaf toen is het wel weer droog. Ik merk het ongeveer 2x per dag. Ben benieuwd!
Hallo 1975, ik heb dat ook al gemerkt in mijn inlegkruisje dan, is wel handig moet je niet steeds een vers broekje aan, ik weet niet of het een symptoom is, ik heb mijn NOD 03/11 ik denk wel dat mijn NOD 2à3 dagen vroeger kan zijn omdat ik denk dat mijn ei ook vroeger was, we wachten af en duimen dat het een goed teken is, groetjes
Dank je wel! Ik niet goed of ik dit voor mijn NOD ook al had. (ik dacht dat ik 8 weken zwanger was, maar bleek al een maand eerder zwanger te zijn geraakt, en kan het me daarom niet zo goed herinneren). Om eerlijk te zijn dacht ik van niet, maar weet het niet helemaal zeker.