ik heb alles gelezen in mijn topic wat jullie wel niet zegge , die zien we niet meer terug, die heeft ons in de maling genomen , sorry kennen jullie mij ? wete jullie in wat voor probleem wereld ik leef ? ik denk het niet
Dat komt omdat het een erg warrig verhaal was en hier al meer dan eens flink gefaked is door mensen. En ja.. als er dan ook nog is geen reactie komt met een uitslag, terwijl je in eerste instantie heel actief aan het posten was.. Dan komt het zo over. Vind het helemaal niet zo gek dat sommigen hier aan twijfelden. Maar als je terug leest zie je niemand lachen hoor.
Als jij in een probleem wereld leeft waarom begin je dan aan een kind ?moet dat dan mee getrokken worden in een probleem wereld omdat jij dat zo graag wilt ? Wederom vaag en warrig verhaal
rm d ik ben u meer dan moe! ik ben oud en verstandig genoeg om te weten wat dat ik wil! hou op me u te moeien!
Nou als jij zo verstandig bent als jij beweert zou je niet aan een kind beginnen als je in een probleem wereld leeft. Maar dit is mijn mening en denk dat ik daar niet de enigste in zal zijn.
ik leef in een probleem wereld me men eigen! leer lezen wilt ge , en as ge niks van mij afweet houd dan al maar zeker op, wil jij weten wat ik meemaak oké ik zal er is een paar van opsommen, mijn jongste broertje 2jaar is hartpatient 10 operaties gehad moet er nog een paar hebben ,daar geraak ik niet overheen, men 2de jongste broer 8jaar heeft autisme daar zien wij mee af, mijn vader camionchauffeur zie ik alleen maar sweekends en dan ook nog niet altijd , dit is dan nog maar een deel waar ik mee zit dus ga ik u nu nog horen!