Haai! Ja leuk boek he! Toen ik net zwanger was van Tamara heb ik mijn man dit boek kado gegeven. We hebben het boek beide gelezen en lagen echt beide in een deuk. Kluun heeft echt humor... Ik heb mijn man overigens een ander boek voor vaderdag gegeven. De titel is Dochters, handboek voor vaders. Het boek is geschreven door G. Janssen. We vonden em hier echt echt toppie...er wordt zelfs in uitgelegd hoe je vlechtjes moet maken... De schrijfstijl lijkt veel op de schrijfstijl van Kluun. Liefs Elly.
Dat is toevallig! Kreeg net van n vriendin n boekentip over dit boek Ik ga even afwachten of t echt n meisie is en dan bestel ik hem misschien wel voor zn verjaardag in Januari
Ik heb het boek net gekocht voor vriendlief. Nu maar hopen dat ie dan wat meer begrijpt van het hele gebeuren haha
Het is een heerlijk boek. Ook manlief vond het geweldig en heeft smakelijk gelachen... In het begin wilde hij er niets van weten... Het idee alleen al dat hij zou moeten lezen, maar voor het eerst in zijn leven heeft hij het boek in één ruk uitgelezen. Hij kon hem gewoon niet wegleggen. Gelukkig was hij niet blond bij die lege pagina's
Zo, heb het boek vanavond in 1 ruk uitgelezen, heb helemaal in een deuk gelegen. Nu vriendlief nog zover krijgen, want hij krijgt al de bibbers als ik weer eens over de zwangerschap wil praten haha. Maar ik denk dat hij het heel leuk zal vinden.
Ik heb m ook online besteld toen ik zwanger was. We hebben m idd allebei in 1 ruk uitgelezen wat een leuk boek zeg. Mn man (die niet blond is) snapte de lege pagina's wel en zat te balen dat we zo snel zwanger waren geraakt, anders had i nog een tijdje 'gemogen' Maar moet zeggen dat bij ons de eerste 3 maanden de pagina's ietsjepietsje meer beschreven zijn 8)
Hoi, ik zat me even af te vragen of iedereen die dit boek zo goed vindt, de andere boeken van Kluun ook zo goed vindt... Ik was namelijk niet zo weg van dat boek over de ziekte van z'n vrouw, dat ie vond dat ie zo zielig was dat ze ziek was, dat ie wel met een ander het bed in kon duiken... Wat een eikel! Maar als er meer zijn die dat ook een vreselijk boek vonden en deze wel leuk vinden, is het misschien toch een ideetje voor m'n man, Alhoewel dat handboek ook goed klinkt: manlief had van het weekend een staartje gemaakt bij z'n dochter: helemaal scheef, allemaal plukken eruit, :-D Die kan nog wel wat instructies gebruiken, (alhoewel ik moet toegeven dat m'n stiefdochter niet de gemakkelijkste is om d'r haar bij te doen: staat voortdurend alle kanten op te bewegen...
Ik vond dit boek wel leuk..het andere boek vind ik ook nix...maar dat heeft te maken dat mijn ma borstkanker had dan is het idd niet leuk om te lezen
Ik heb de andere boeken dan ook gelezen. Dit nav de recensies die de boeken meekregen en ook omdat ik het van dichtbij heb meegemaakt. De recensies vind ik allemaal een beetje overtrokken, helaas. Ik had er meer van verwacht. Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt... is van een heel ander soort. Meer humor, staat totaal los van zijn andere boeken. Gewoon doen! Zelfs mijn man vond het geweldig, terwijl lezen ècht niets voor hem is.
Ik vind ze juist allemaal van Kluun erg goed! Zelfs een beladen onderwerp als de ziekte en dood van zijn vrouw, weet hij zowel met verdriet als humor te omschrijven. En over zijn "zieligheid" en in bed duiken met een ander; ik vond het wel erg eerlijk!
Ik wilde dat andere boek van hem niet eens lezen, bah zeg. Maar dit boek leek me zo leuk en is het ook echt.
ik ben het er helemaal mee eens! Ik vind dat hij het zo goed geschreven heeft en ook zo eerlijk! Heb het boek bijna in 1 ruk uitgelezen alleen bij het einde heb ik het zeker 5 keer moeten wegleggen omdat ik er helemaal emotioneel van was!
ik heb ook zijn andere boeken gelezen en ik vond ze allemaal goed ook omdat het heel eerlijk geschreven is. maar je moet er inderdaad wel van houden.
Ik vond die andere boeken juist wel goed, ook al was k et absoluut niet met em eens en vond ik em echt een enorme sukkel Ik vond gewoon dat het treffend beschreven is
Mijn vriend heeft hem gelezen en vond hem super! Hij kon zich net als Kluun erg pissig maken over de bevalling, dat zijn vrouw geen ruggeprik meer kon krijgen etc etc...haha
Vond ook de andere boeken van Kluun erg goed. Als je goed leest dan lees je dat hij al een vreemdganger was voordat zij ziek werd, en zij dat ergens ook wel wist. Ik vind ook dat hij erg eerlijk schrijft in zijn boeken. Vond het hele mooie boeken. En help...ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt vond ik echt humor.
Ik ga denk ik straks mn mannetje eens met dat boek om de oren slaan. Hij heeft 5 blz gelezen en erg gelachen...maar volgens mij is hij weer lichtelijk vergeten dat dat boek er is
heb t boek gisteren maar besteld, was t wel van plan al, maar ik twijfelde een beetje of mn mannetje t wel leuk zou vinden, maar jullie positieve reacties erover hebben me toch overgehaald, haha
Ik vond het ook echt hilarisch! Heb het in een halve middag in 1 ruk uitgelezen. En inderdaad, zelfs mijn man, die verder niets moet hebben van boeken over zwangerschap, vond dit een erg leuk boek. Aanrader dus voor aanstaande vaders die er eigenlijk niets over willen lezen!