help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt

Discussie in 'De lounge' gestart door miffy11, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Mijn man heeft dat boek ook gelezen en vond het geweldig. Teriwjl hij nooit leest en moest err echt om lachen.

Dat bopek van claudia de brey is inderdaad ook een aanrader heb er ook smakelijk om kunnen lachen en is heel herkenbaar!

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik had hem ook gekocht in Maart toe ik posi testte... Ingepakt en aan mijn vriend gegeven.
    Helaas is hij er nog niet aan begonnen... en ik heb hem helemaal uit. Mijn vriend wil er pas aan beginnen als het weer raak is en we al een aantal weken onderweg zijn...

Maar het is een geweldig geniaal boek! Echt iets voor mannen!

3. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Super leuk boek! Ik vond hem leuk, maar moest vooral lachen om mn vent. Zat ik lekker tv te kijken, schiet hij steeds onwijs in de lach van het boek

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb m gisteren nog uitgelezen, moest zo hard lachen: een tepelhoedje is een soort beflapje... :D

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb 'm gelezen, omdat ik vond dat je moet weten waar het over gaat voordat je een mening kunt hebben.
    Mijn mening: vond er geen moer aan :) Veel te 'gemaakt grappig' en als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel...

Aan mijn man gegeven, maar die heeft het eerste hoofdstuk niet eens uitgelezen, want vond er ook niets aan.

Misschien zijn we een erg raar stel, dus, maar ik dacht; toch even laten weten dat er ook nog mensen zijn die het echt helemaal niet leuk vinden ;)

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    jeetje leuk

zodra het zoveer is haal ik die ik ook voor hem :)))

Deel Deze Pagina